با توجه به الف گزارش CoinShares، بیت کوین و سولانا راه را در میزان ورودی نهادی به محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در هفته گذشته رهبری کرد. این گزارش همچنین بر یک روند در حال ظهور در میان تاکید کرد ETF های بیت کوین را مشخص کنید در امریکا.

بیت کوین 703 میلیون دلار ورودی را ثبت کرد

گزارش شده است که بیت کوین هفته گذشته مجموعاً 703 میلیون دلار ورودی داشته است که در نتیجه 99 درصد از کل جریانات به این محصولات سرمایه گذاری را تشکیل می دهد. سولانا با ورودی 13 میلیون دلاری در رتبه دوم قرار گرفت. عملکرد بهتر از دومین توکن بزرگ ارز دیجیتال، اتریوم که شاهد ورود 6.4 میلیون دلاری بود.

کانون توجه ETF های Spot Bitcoin در ایالات متحده بود و این صندوق ها در هفته گذشته 721 میلیون دلار ورودی داشتند. گفته می شود که این ETF های جدید در حال حاضر به طور میانگین 1.9 میلیارد دلار در چهار هفته گذشته ورودی داشته اند و مجموع ورودی آنها از زمان راه اندازی به 7.7 میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، GBTC Grayscale تا حد زیادی به 6 میلیارد دلاری که این وجوه به عنوان خروجی ثبت کرده اند کمک کرده است.

CoinShares خاطرنشان کرد که این جریان‌های خروجی در هفته‌های اخیر کند شده است، و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران GBTC از کسب سود خودداری کرده‌اند. ورودی های ثبت شده توسط سایر ETF های اسپات بیت کوین نیز بوده است قادر به تحت الشعاع قرار دادن خروجی های GBTC NewsBTC نیز داشت اخیرا گزارش شده است چگونه IBIT بلک راک از GBTC پیشی گرفته بود در حجم معاملات برای اولین بار

کاهش حجم معاملات

هفته گذشته از نظر حجم معاملات، هفته نسبتا کندی برای محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال بود. گزارش برجسته شده است چگونه حجم معاملات در ETP ها (محصولات معامله شده در بورس) به 8.2 میلیارد دلار در مقایسه با مجموع 10.6 میلیارد دلار هفته قبل کاهش یافت. این کاهش حجم معاملات در ارقامی که هفته گذشته ETF های Spot Bitcoin ثبت کردند به خوبی مشهود بود.

قابل توجه این وجوه ثبت شده حجم معاملات روزانه 924 میلیون دلار در 1 فوریه هفته گذشته، اولین بار که حجم معاملات زیر 1 میلیارد دلار بود. این روند روز بعد ادامه یافتبا مجموع ETF های Spot Bitcoin که 922 میلیون دلار حجم معاملات را ثبت کردند.

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگبا این حال، پیشنهاد کرد که نیازی به نگرانی نیست. او در یک پست X (توئیتر سابق) به این نکته اشاره کرد که چگونه معمولاً پس از یک راه‌اندازی بزرگ و پرهیجان، کاهش آهسته وجود دارد. با این حال، آنچه مشهود است این واقعیت است که این وجوه تا به حال به تبلیغات پرداخته اند. بلک راک و فیدلیتی به تنهایی (دو صادرکننده برتر AuM، به استثنای Grayscale) اکنون بیش از 134358 بیت کوین (5.7 میلیارد دلار) را برای ETF های Spot Bitcoin خود در اختیار دارند.

جالب است که سرمایه آنها نیز ساخته شده است 10 مورد از کل ورودی های ETF در ژانویه. این نشان دهنده علاقه چشمگیر به وجوه است و پذیرش نهادی ارز دیجیتالهای پرچمدار در حال افزایش است.

BTC bears beat down price to $42,700 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Analytics Insight، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر