مجموعه NFC-NEKO در بزرگترین بازار NFT تحت نظارت جهان – Binance NFT راه اندازی خواهد شد.


تایکو NFT خوشحال است که اعلام کند به زودی منتشر خواهد شد گربه غیر قابل تعویض NEKO (NFC-NEKO)، اولین مجموعه از جعبه های رمز و راز NFT که گربه های مشهور زندگی واقعی را نشان می دهد. در این مجموعه نام های گربه سانان خانگی وجود دارد که اینترنت و فرهنگ پاپ را شکل داده اند گربه عبوس، لکه لرد، قهوه، گربه کوبی، همچنین ایزی و زوئه. راه اندازی NFC-NEKO در Binance انجام خواهد شد بازار NFT در 7 ژانویه 2022، ساعت 11:00 صبح UTC.

به عنوان بخشی از NFC-NEKO، این گربه‌های مشهور وارد داستانی می‌شوند که در آن لباس‌های روباتی می‌پوشند تا از وسواس واقعی خود – غذا – در برابر نیروهای شومی که دنیای آنها را تسخیر کرده‌اند، دفاع کنند. گربه ها باید متحد شوند تا دشمن مشترک خود را دفع کنند و از یکدیگر محافظت کنند.

جدای از لذت فوق العاده ای که با مجموعه NFC-NEKO انجام می شود، بخشی از هر خرید به هدف خوبی می رسد. نیمی از حق امتیاز و 5٪ از درآمد ناخالص به پنج موسسه خیریه حمایت از حیوانات اهدا می شود که توسط انسان هایی که از گربه سانان ارائه شده در این مجموعه مراقبت می کنند، اهدا می شود، تا اطمینان حاصل شود که NFC-NEKO ها و دارندگان آنها در دنیای واقعی خوب عمل می کنند.

هر NFC-NEKO توسط ماکسیم ژیرو، یک هنرمند دیجیتال مستقر در پاریس و نیویورک که در تصویرسازی هایی که حیوانات شایان ستایش را نشان می دهد تخصص دارد. نام NFC-NEKO از این الهام گرفته شده است maneki-nekoفیگورهای “گربه خوش شانس” ژاپنی که قرار است برای صاحبانشان خوش شانسی به ارمغان بیاورند و با سبکی که ژیرو در کارهایش به کار گرفته است پیوند می خورد.

در مجموع، 27200 جعبه رمز و راز عرضه خواهد شد که قیمت هر کدام 28 دلار آمریکا یا تقریباً 28 دلار آمریکا است. آنها در چهار سطح نادر هستند:

  • معمولی NFC-NEKO ها شامل پنج مورد از معروف ترین گربه های اینترنتی در واحدهای مکانیکی منحصر به فرد خود هستند. هر لباس برای نشان دادن خلبان و شخصیت آنها سفارشی شده است.
  • نادر NFC-NEKO‌ها طرح‌های کلاسیک را با فرم‌های جایگزین تجسم می‌دهند – نسخه درخت باستانی گربه بدخلق، حالت بلعیده شده گیاهی لکه‌دار، اکسپدیشن فضایی Coby، زره چینی قهوه، و Zoë Flourished که هر کدام یک ماجراجویی انفرادی منحصر به فرد خواهند داشت.
  • فوق العاده کمیاب NFC-NEKOs mecha طلایی با هم ادغام می‌شوند و بهترین Cats Neko را تشکیل می‌دهند و قدرت همکاری را برای محافظت از جهان آزاد می‌کنند. اینها عبارتند از Smudge Red Force Joy، Coffee Blue Force Rider، Coby Double Charged Black Force، و Zoë Plastic Loaded Pink Force.
  • فوق العاده نادر NFC-NEKO فرمانده تیم، Grumpy Cat Eternal Green Force است که نیروی کامل NFC-NEKO را برای دفاع از صلح و رفاه رهبری خواهد کرد.

درباره Taiko NFT

تایکو NFT یک آژانس خلاق بین‌المللی است که به دارندگان و سازندگان مالکیت معنوی این امکان را می‌دهد تا داستان‌های خود را بگویند و جوامع منحصربه‌فرد خود را از طریق NFT بسازند. Taiko با استفاده از فناوری بلاک چین قصد دارد شیوه‌های تعامل نوازندگان، هنرمندان و برندها با حامیان خود را تغییر دهد. به طور خاص، Taiko به پرورش یک عنصر یا تجربه آفلاین برای تشویق به پذیرش انبوه NFT ها معتقد است.

درباره بایننس NFT Marketplace

بایننس NFT، بازار رسمی NFT بایننس، بازاری آزاد را برای هنرمندان، سازندگان، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، کلکسیونرهای NFT و طرفداران خلاق در سراسر جهان با بهترین نقدینگی و حداقل کارمزد ارائه می دهد.

در حال حاضر، بایننس NFT از سه خط تولید تشکیل شده است: رویدادهای برتر، جعبه رمز و راز و یک بازار. اکنون، بایننس قصد دارد اولین و بزرگترین پلتفرم تجارت GameFi NFT را برای پروژه های بازی از طریق IGO (پیشنهاد اولیه بازی) بسازد – دارای دارایی های اصلی درون بازی از پروژه های برتر بازی.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر