یک تحلیلگر ارز دیجیتال رویدادی را مشخص کرده است که می تواند جرقه آن باشد اتریوم باید به سطح قیمت 3500 دلار برسد. او معتقد است که دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، این ارز را پس از آن اجرا خواهد کرد بیت کوین “درخشش خود را می یابد.”

چگونه اتریوم به 3500 دلار می رسد

در یک پست در پلتفرم X (توئیتر سابق) خود، مدیرعامل و بنیانگذار MN Trading، به اشتراک گذاشته شد، میشائل ون دی پوپ، اشاره به بایگانی Ethereum Spot ETF توسط Fidelity در پیش بینی قیمت خود از 3500 دلار. به نظر می‌رسد این تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کند که تایید یک ETF نقطه اتریوم می‌تواند قیمت اتریوم را به چنین ارتفاعی برساند.

ارجاع او به بیت کوین نیز تأیید می کند که این ممکن است در واقع «تز» ون دو پاپ باشد. او در مورد اینکه اتریوم پس از درخشش بیت کوین، «در سه ماهه اول 2024 به 3500 دلار رسید» صحبت کرد. «درخشش» احتمالاً به تأیید احتمالی یک ETF بیت کوین نقطه ای اشاره دارد. برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند احتمال تایید ETF Spot Bitcoin تا 10 ژانویه 2024 90 درصد است.

با در نظر گرفتن این موضوع، تحلیلگر ارزهای دیجیتال احتمالاً معتقد است که تأیید ETF اسپات اتریوم می تواند مدت زیادی پس از تأیید ETF Spot Bitcoin انجام شود. اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند جرقه‌ای افزایش چشمگیر قیمت اتریوم باشد. این می تواند توضیح دهد که چرا Michaël van de Poppe پیش بینی می کند اتریوم تا 3500 دلار برسد.

چندین مدیر دارایی قبلاً با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای ارائه ETF نقطه اتریوم. با این حال، به نظر می رسد همه نگاه ها به تصمیم SEC در مورد برنامه های معلق Spot Bitcoin ETF باشد. این می تواند صرفاً به این دلیل باشد که انتظار می رود تصمیم نهایی در مورد برنامه های معلق Spot Bitcoin ETF، برخلاف اتریوم که هنوز روند بررسی طولانی تری دارند، اتخاذ شود.

ETH price steadies above $2,000 | Source: ETHUSD on Tradingview.com

ETF های نقطه ای اتریوم ممکن است مورد استقبال قرار نگیرند

از نظر تاریخیدلیلی وجود دارد که باور کنیم ETF های اسپات بیت کوین ممکن است از همان استقبالی که ETF های اسپات بیت کوین تاکنون داشته اند، برخوردار نشوند. این بر این واقعیت استوار است که در زمان راه‌اندازی ETF آتی هر دو توکن ارز دیجیتال، مقایسه دقیقی در اعداد وجود داشت.

ETFهای آتی بیت کوین از سال 2021 وجود داشتند و ETF استراتژی بیت کوین ProShares (BITO) اولین موردی بود که راه اندازی شد. در همین حال، ETFهای آتی اتریوم تازه امسال راه اندازی شد آنچه که بسیار جالب است، حجم معاملاتی است که BITO در تاریخ راه اندازی خود در مقایسه با تمام ETF های آتی اتریوم در تاریخ راه اندازی خود مشاهده کرد.

BITO است گزارش شده است در دو روز اول عرضه، بیش از یک میلیارد دلار حجم معاملات داشته است. از سوی دیگر، کل حجم معاملات ETF های اتر در روز راه اندازی آنها چیزی کمتر از 2 میلیون دلار بود.

تصویر برجسته از ترون ویکلی، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر