این قیمت اتریوم بیش از 50 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی 4800 دلار در بخش بهتری از یک سال، بدون هیچ نشانه ای از بازگشت به بالاترین رکورد قبلی خود، معامله می شود. با این حال، این روند کند ممکن است برای مدت طولانی‌تری ادامه پیدا نکند، زیرا یک تحلیلگر ارز دیجیتال الگویی را شناسایی کرده است که می‌تواند باعث صعود به بالاترین حد قبلی شود.

اتریوم در یک مثلث صعودی گیر کرده است

در تحلیلی که در TradingView منتشر شد، تحلیلگر ارزهای دیجیتال FieryTrading یک الگوی منحصر به فرد را شناسایی کرد که قیمت اتریوم تقریباً دو سال است که معامله می کند. این الگو یک است الگوی مثلث صعودی و بیش از یک سال و نیم ادامه داشته است.

با نگاهی به نمودار، قیمت اتریوم از این مثلث صعودی منحرف نشده و هیچ موفقیتی در خروج از آن نداشته است. این مثلث از اواسط سال 2022 شروع شد، زمانی که فروپاشی شبکه Terra باعث سقوط بازار ارزهای دیجیتال شد. سپس حتی با چندین بهبودی بزرگ از آن زمان، قیمت آلت کوین در داخل این مثلث باقی می ماند.

Source: Tradingview.com

انتهای پایینی این مثلث صعودی در 887 دلار است که پایین ترین چرخه است، و انتهای بالایی کمی بالاتر از 2100 دلار دنبال شده است. با توجه به این محدوده، نشان می دهد که برای خروج اتریوم از این مثلث صعودی، باید مقاومت 2200 دلاری را پاک کند.

اگر ETH از این الگو خارج شود چه اتفاقی می افتد؟

همانطور که تحلیلگر کریپتو تاکید می کند، شکست این الگو به یک رالی عظیم منجر می شود. اوج این رالی شکست در نهایت می تواند شاهد بازگشت قیمت اتریوم به بالاترین سطح خود در سال 2021 باشد و به بالای 4800 دلار برسد.

نمودار قیمت اتریوم از Tradingview.com (تحلیلگر ارز دیجیتال)

ETH price at $2,047 | Source: ETHUSD on Tradingview.com

«به نظر من، خروج از این الگو ممکن است به دستاوردهای بزرگی منجر شود ETHFieryTrading گفت، از آنجایی که در منطقه ای پر از توقف ضررهای معاملات کوتاه خواهد بود که مجبور به خرید مجدد موقعیت های خود می شود. حرکت به 4800 دلار به معنای افزایش 130 درصدی نسبت به سطح قیمت فعلی آن خواهد بود.

با این حال، تحلیلگر ارز دیجیتال توضیح می‌دهد که این می‌تواند بیشتر یک عملکرد بلندمدت باشد، بنابراین ممکن است این ارز دیجیتال حداقل تا سال 2024 این حرکت را تکمیل نکند. اما تصویری خوب و صعودی را برای آن ترسیم می‌کند. آلت کوین پیش رفتن.

امسال قیمت اتریوم به تنهایی عملکرد خوبی داشته است، به خصوص در 30 روز گذشته. داده های CoinMarketCap این را نشان می دهد قیمت ETH در یک ماه 16.53 درصد افزایش یافته است تا از مقاومت 2000 دلاری که اکنون به حمایت تبدیل شده است، عبور کند.

اتریوم با ارزش بازار تقریباً 250 میلیارد دلار، دومین ارز دیجیتال بزرگ است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر