بیت کوین در یک دوراهی قرار دارد پس از رد شدن در 62000 دلار. جای تعجب نیست که این به درگیری احساسات در بازار منجر شده است، با گاو نر و خرس درگیر یک جنگ طناب کشی شدید. اما در حالی که گاوهای نر پر سر و صدا هستند، خرس ها از کار چوب بیرون آمده اند، که منجر به گمانه زنی هایی می شود که ممکن است قیمت واقعاً بسیار پایین تر باشد.

بیت کوین در برابر فشار نزولی تسلیم می شود

علیرغم سقوط 15 درصدی که قبلاً قیمت بیت کوین را تکان داده است، DonAlt تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد نیست که بازار هنوز بدترین آن را دیده است. در یک یوتیوب ویدئواین تحلیلگر توضیح می دهد که حتی بهترین سناریو برای بیت کوین هنوز کمتر از قیمت فعلی آن یعنی 61000 دلار است.

خواندن مرتبط

DonAlt این استدلال را ارائه می کند که قیمت بیت کوین احتمالاً به زیر 60000 دلار سقوط می کند، که به این معنی است که سطح روانی مهم خود را از دست داده است. در این صورت، روند نزولی ادامه خواهد داشت و کاهش دو رقمی دیگری را در قیمت ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کند.

هنگامی که این اتفاق می افتد، تحلیلگر ارزهای دیجیتال انتظار دارد که روند نزولی به عمق 30٪ برسد. نه تنها این، او انتظار دارد که حرکت جانبی بیشتری به دنبال داشته باشد، و پیش بینی کرد که این حرکت جانبی می تواند تا 120 روز یا به طور دقیق چهار ماه طول بکشد.

در مورد اهداف، تحلیلگر معتقد است که این می تواند قیمت را به زیر 50000 دلار برساند. با این حال، در بدترین حالت، او این را می بیند کاهش قیمت به 40000 دلار، اما نه پایین تر. در بهترین حالت، قبل از اینکه قیمت شروع به بهبود کند، او کاهش به 52000 دلار را می بیند.

من فکر می‌کنم در بدترین حالت 40000 دلار است، که من فکر می‌کنم این حداکثر نقطه ضعف است. فکر نمیکنم قراره پایین بیاد و بهترین حالت اگر همه اینها نزولی باشد، من فکر می کنم 52000 دلار خواهد بود و سپس مانند یک طرف. [price action]او در این ویدئو گفت.

سقوط BTC احساسات بازار را از بین می برد

این سقوط قیمت بیت کوین بقیه بازار را با خود به زیر انداخته است و این باعث کاهش شدید تمایل سرمایه گذاران شده است. با توجه به شاخص ترس و طمع کریپتو، سرمایه‌گذاران به ترس بازگشته‌اند، چیزی که در کوتاه‌مدت در نهایت برای قیمت مناسب نیست.

خواندن مرتبط

این شاخص در حال حاضر پس از سقوط به رقم ترسناک 40 در روز پنجشنبه، در سطح خنثی 47 قرار دارد. در حالی که ارزش امروز افزایش یافته است، هنوز نشان می دهد عدم تصمیم گیری در بین سرمایه گذاران. بنابراین، حداقل تا آخر هفته باید از بیت کوین انتظار حرکت جانبی داشت.

در زمان نگارش، قیمت بیت کوین بار دیگر به زیر 61,400 دلار سقوط کرده است، و سود ناشی از اعلامیه ای که VanEck برای ETF های Solana در SEC ثبت کرده است، پاک می کند.

قیمت بیت کوین بالای 61000 دلار | منبع: BTCUSD در Tradingview.com

تصویر برجسته ایجاد شده با Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر