مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر کریپتو، اخیراً پیش‌بینی صعودی قیمت اتریوم در برابر بیت‌کوین در آینده نزدیک انجام داد و به مسیر تحقق آن اشاره کرد. بر اساس یک پست رسانه اجتماعی توسط این تحلیلگر، اقدام قیمت در جفت ETH/BTC برای ماه‌های آینده حول ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای متمرکز خواهد شد و همچنین در پیش‌بینی، چرخش به ETH نیز وجود دارد.

پیش بینی تحلیلگران از افزایش 100 درصدی قیمت اتریوم در برابر بیت کوین

Michaël Van De Poppe اخیراً به X مراجعه کرد تا نمودار عملکرد قیمت اتریوم در برابر بیت کوین (جفت ETH/BTC) را در بازه زمانی هفتگی به اشتراک بگذارد. عملکرد قیمت روی نمودار، شمع‌های سبز ( صعودی) را در دوره‌هایی از عملکرد اتریوم نسبت به بیت‌کوین تشکیل می‌دهد، در حالی که شمع‌های قرمز (نزولی) در دوره‌هایی از عملکرد ضعیف اتریوم در برابر بیت‌کوین تشکیل می‌شوند.

نگاهی به نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط Van De Poppe نشان می دهد که عملکرد اتریوم در جفت ETH/BTC از اواسط سال 2022 در حال کاهش بوده است. این کاهش به ویژه در سه ماهه آخر سال 2023 افزایش یافته است. اشتیاق در مورد ETF های بیت کوین نقطه ای منجر به افزایش قیمت بیت کوین شد. در نتیجه، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که عملکرد قیمت اتریوم در برابر بیت کوین اکنون در حدود 0.04922 پایین ترین سطح سال 2022 است.

به گفته Van De Poppe، تایید ETF های بیت کوین که مدت ها در انتظار آن بودیم می تواند منجر به ایجاد یک شمع انحلال دیگر در ETH/BTC شود تا در نهایت نقدینگی را در حدود پایین ترین حد سال 2022 کاهش دهد. این در نهایت منجر به چرخش اتریوم، همراه با یک واگرایی هفتگی صعودی می‌شود.

در نتیجه، جفت ETH/BTC با چرخش به سمت هدف کمی بالاتر از 0.12 حرکت می‌کند که نشان‌دهنده افزایش بیش از 100 درصدی است. قابل ذکر است، آخرین باری که اتریوم در جفت ETH/BTC به این سطح رسید، در اولین دوره صعودی بزرگ کریپتو در سال 2018 بود.

ETH bulls regain control of price | Source: ETHUSD on Tradingview.com

بازی چرخشی شروع شد

ETF های بیت کوین را مشخص کنید تصویب شده اند توسط SEC در روز چهارشنبه، باعث شد که قیمت بیت کوین به 48600 دلار افزایش یابد که بالاترین نقطه آن از آوریل 2022 است. قیمت بیت کوین متوقف شده است و اکنون با قیمت 45,839 دلار معامله می‌شود، یعنی زمانی که خبر تایید ETF بیت کوین در آن زمان منتشر شد.

در همان زمان، اتریوم بیش از 2500 دلار افزایش یافت و به 2600 دلار رسید که بالاترین نقطه آن از آوریل 2022 است. این سود را حفظ کرد به بهتر از بیت کوین و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 2618 دلار معامله می شود.

با توجه به پست دیگری در رسانه های اجتماعی توسط Michaël Van De Poppe اقدام قیمت از زمان تایید ETF های بیت کوین نقطه ای نشان می دهد که چرخش در حال حاضر روی جفت ETH/BTC اتفاق می افتد.

او گفت: «بازی چرخشی در حال حاضر در حال انجام است،» و یک هدف قیمتی 3500 دلاری برای ETH اضافه کرد.

سرمایه گذاران در حال حاضر هستند پیش بینی تایید ETF های نقطه ای اتریوم، که می تواند قیمت ETH را نیز افزایش دهد.

تصویر برجسته از AMBکریپتو، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر