در یک فنی تحلیل و بررسی که توسط Josh Olszewicz، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال در پلتفرم اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می رسد که یک احساس صعودی قابل توجهی در اطراف بیت کوین وجود دارد، به خصوص اگر از مرز 72000 دلار فراتر رود. Olszewicz، با استفاده از افزونه های Ichimoku Cloud و Fibonacci، سناریویی را نشان می دهد که شکستن این سطح مقاومت مهم می تواند بیت کوین را به سمت هدف 91500 دلاری سوق دهد.

در اینجا آمده است که چگونه بیت کوین می تواند به 91500 دلار برسد

این تجزیه و تحلیل از Ichimoku Cloud استفاده می کند، یک شاخص فنی پیچیده که بینش هایی را در مورد حرکت بازار، جهت روند، و مناطق بالقوه حمایت و مقاومت در بازه های زمانی مختلف ارائه می دهد. در حال حاضر، قیمت بیت کوین در مرحله صعودی است که در بالای ابر قرار دارد. این موقعیت در بالای ابر به طور سنتی به عنوان یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود، که نشان‌دهنده یک روند صعودی قوی با سطوح پشتیبانی قوی است که توسط مرزهای پایین ابر تشکیل شده‌اند.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین | منبع: X @CarpeNoctom

در راه‌اندازی ایچیموکو، خط تبدیل (Tenkan-sen) و خط پایه (Kijun-sen) گاهی اوقات از هم عبور می‌کنند و سیگنال‌های خرید یا فروش را بر اساس تقاطع آنها نسبت به ابر ارائه می‌کنند. در آخرین نمودار، خط تبدیل اخیراً از خط مبنا عبور کرده است و چشم انداز صعودی را که با موقعیت ابر نشان داده شده است، تقویت می کند.

خواندن مرتبط

با افزودن یک لایه دیگر به روایت فنی، سطوح گسترش فیبوناچی از یک پایین قابل توجه در 56,485.87 دلار به بالا ترسیم شده است که اهداف بالقوه و سطوح مقاومت را فراهم می کند. سطح پسوند فیبوناچی 0.5 با 63727.40 دلار مشخص شده است که قبلاً با مسیر قیمت فعلی.

پسوند 1.0 خود را در 71,897.29 دلار می بیند که با سطح محوری 72,000 دلاری تحلیلگر مطابقت دارد. فراتر از این، پسوند 1.618 در 83456.87 دلار نشان دهنده یک هدف قیمتی پرسود است، در حالی که افزونه نهایی 2.0 در 91513.53 دلار ظاهر می شود.

یک مشاهدات مهم نمایه حجم است که روند کاهشی در حجم معاملات را نشان می دهد. این حجم کاهشی اغلب می‌تواند نشان‌دهنده یک دوره انباشتگی باشد، زیرا فشار فروش کمتر باعث می‌شود قیمت‌ها تثبیت شوند و به طور بالقوه پایه‌ای برای شکست صعودی ایجاد کنند. خط روند کاهشی حجم زیربنای آن است مرحله تثبیت در ماه‌های اخیر مشاهده شده است، و نشان می‌دهد که یک حرکت شدید ممکن است پس از پایان انباشت قریب‌الوقوع باشد.

خواندن مرتبط

اظهارات مؤکد اولشویچ، “BTC: وقتی این بچه به 72 هزار دلار برسد، شما شاهد چیزهای جدی خواهید بود”، مخاطرات بالای مرتبط با این سطح مقاومت را نشان می دهد. این صرفاً یک مشاهده فنی نیست، بلکه سیگنالی به بازار است که به محض شکسته شدن 72000 دلار، مسیر رسیدن به سطوح بسیار بالاتر به طور فزاینده ای محتمل می شود.

چنین شکستی احتمالاً باعث فعال شدن موجی از فعالیت های معاملاتی می شود، چه خرده فروشی و چه سرمایه گذاران نهادی ممکن است آن را تاییدی بر روند صعودی پایدار بداند، که به طور بالقوه قیمت را به سمت علامت 91500 دلاری که توسط پسوند 2.0 فیبوناچی نشان داده شده است، سوق می دهد.

در زمان انتشار، BTC با قیمت 67783 دلار معامله شد.

قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین نمودار 1 روزه | منبع: BTCUSD در TradingView.com

تصویر برجسته ایجاد شده با DALL·E، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر