تحلیلگر دارایی دیجیتال با دسته X کریپتو Patel اخیراً پیش بینی صعودی را در مورد حرکت قیمت MATIC در هفته های آینده به اشتراک گذاشته است. این پیش بینی در شرایطی صورت می گیرد که عملکرد ضعیف MATIC در هفت روز گذشته داشته است که طی آن 6.68 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است. داده های CoinMarketCap.

توکن بومی Polygon یکی از دارایی های با بهترین عملکرد در سال 2024 بود که بین ژانویه تا مارس بیش از 76.38 درصد افزایش یافت. با این حال، آلتکوین اکنون 22.83 درصد کاهش را ثبت کرده است طی دو هفته گذشته، نگرانی های زیادی را در مورد حرکت قیمت در آینده ایجاد می کند.

تحلیلگر می گوید سطح قیمت 1.20 دلار برای افزایش قیمت MATIC حیاتی است

در یک پست در X در 23 مارس، کریپتو پاتل با وجود روند نزولی فعلی توکن، یک مورد صعودی برای MATIC ارائه کرد و نام پیش‌بینی را «MATIC BULL RUN ROADMAP» گذاشت.

در ابتدا، تحلیلگر اظهار داشت که یک پرچم صعودی MATIC در حال شکل گیری است. برای زمینه، پرچم صعودی نشان دهنده یک الگوی قیمت است که معمولاً از یک رشته حرکت صعودی در قیمت (میله پرچم) و به دنبال یک دوره تثبیت (قلم) پیروی می کند.

یک پرچم صعودی با خطوط روند همگرا مشخص می شود که نشان دهنده ادامه روند صعودی قبلی پس از خروج قیمت از یکپارچگی است. نکته مهم این است که کریپتو پاتل تاکید کرد که پرچم صعودی MATIC در بازه زمانی بالاتر (HTF) مانند نمودار هفتگی شکل می گیرد.

به دنبال روندهای تاریخی، شکل‌گیری کامل پرچم صعودی می‌تواند منجر به افزایش قیمت 100 برابری دارایی‌های بومی Polygon در روند صعودی ارزهای دیجیتال شود، همانطور که در سال 2021 مشاهده شد.

با این حال، با تمرکز بر اهداف کوتاه‌مدت، کریپتو پاتل اعلام کرده است که رسیدن MATIC به منطقه قیمتی 1.20 دلار در HTF می‌تواند باعث افزایش قیمت تا محدوده 10 تا 15 دلار شود که نشان‌دهنده افزایش بالقوه 1500 درصدی قیمت فعلی دارایی است. اگرچه، در ظهور یک سقوط غیرمنتظره، تحلیلگر ارزهای دیجیتال انتظار دارد که MATIC می تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار گیرد، اما باید در محدوده قیمت 0.60-0.70 دلار پشتیبانی پیدا کند.

بررسی اجمالی قیمت MATIC

در زمان نگارش این مقاله، MATIC حدود 0.9817 دلار با 1.30 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته معامله شد. در همین حال، حجم معاملات روزانه این توکن با کاهش 31.82 درصدی مواجه شده و ارزش آن به 291.65 میلیون دلار رسیده است. MATIC با ارزش بازار 9.7 میلیارد دلار در رتبه شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ و یکی از برجسته ترین دارایی های دیجیتال جهان قرار دارد.


MATIC trading at $0.9771 on the daily chart | Source: MATICUSDT chart on Tradingview.com

تصویر برجسته از Freepik، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر