یک تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی نسبتاً مرموزانه ای کرده است که نشان می دهد تایید Ethereum Spot ETFs توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می تواند موج جدیدی از “ارواح حیوانی” را راه اندازی کند. این اصطلاح در کریپتو اغلب برای توصیف شور و نشاط و خوش بینی غیرمنطقی استفاده می شود که بازارهای مالی را تقویت می کند.

Ethereum Spot ETF برای احیای مجدد ارواح حیوانات

در یک X (توئیتر سابق) پست در 22 مه، یک تحلیلگر ارز دیجیتال با نام “شرور DeFi”، پیش بینی جسورانه ای را انجام داد و پیش بینی تجدید حیات را داشت. فصل آلتکوین های گاو نر پس از تصویب SEC از Ethereum Spot ETF. این تحلیلگر فاش کرد که این تایید می‌تواند “ارواح حیوانی” را از بین ببرد و تقاضای جدید و احساسات مثبت را در بازار افزایش دهد و احتمالاً منجر به یک بازار صعودی شود.

خواندن مرتبط

این تحلیلگر فهرستی طولانی از آلت کوین ها که در سال 2021 عملکرد بهتری داشت و صعودهای قابل توجهی را تجربه کرد. این افزایش ها ارزش بازار هر یک از آنها را در مدت چند روز و چند ماه از صدها میلیون به میلیاردها رساند.

در میان ارزهای دیجیتال برجسته شده توسط DeFi Villain، برخی از آلتکوین های قابل توجه افزایش قابل توجهی در سرمایه بازار ثبت کردند، از جمله دوج کوین (DOGE)THORChain (RUNE)، Filecoin (FIL)، بایننس کوین (BNB)، Axie Infinity (AXS)، Shiba Inu (SHIB) و دیگران.

به گفته این تحلیلگر کریپتو، Dogecoin در یک روز، در ژانویه 2021 شاهد افزایش 10 برابری بود. در حالی که ارزش بازار RUNE تنها در پنج ماه از 200 میلیون دلار به 5 میلیارد دلار افزایش یافت.

یکی از قابل توجه ترین افزایش ها در فایل کوین که تقریبا به جریان رسید ارزش بازار اتریوم. این ارز دیجیتال در طول دوره رشد آلتکوین در سال 2021 نزدیک به 400 میلیارد دلار افزایش یافت.

سایر ارزهای دیجیتال مانند AXS از ارزش بازار 200 میلیون دلار به 10 میلیارد دلار افزایش یافت و ارزش کاملاً رقیق شده آن (FDV) در مقطعی از 43 میلیارد دلار گذشت. علاوه بر این، سکه بایننسکه قبلاً در اوایل سال 2021 6 میلیارد دلار ارزش داشت و در بین 20 ارز دیجیتال برتر قرار داشت، در 20 روز شاهد یک پمپ مگا 8x بود که در فوریه 2021 به رقم خیره کننده 50 میلیارد دلار رسید.

حتی میم سکه های محبوب مانند شیبا اینو (SHIB) به شدت افزایش یافت و در کمتر از یک ماه از 4 میلیارد دلار به 40 میلیارد دلار رسید. Ethereum Cash (ETC) همچنین شاهد افزایش سرمایه بازار خود از 600 میلیون دلار به 17 میلیارد دلار در پنج ماه بود.

این موج های عظیم در طول گاو نر 2021 بر پتانسیل آلت‌کوین‌ها در بازار کریپتو و اینکه چقدر دیوانه‌وار می‌توانند پس از شروع فصل آلت‌کوین و سلطه بیت‌کوین به سمت ارزهای دیجیتال کمتر افزایش پیدا کنند، تأکید می‌کند.

DeFi Villain دارد پیش بینی کرد که پای نهایی برای سکه های میم احتمالاً «عمودی و وحشیانه» خواهد بود، که نشان می‌دهد این ارزهای دیجیتال بی‌ثبات می‌توانند یک رشد قدرتمند دیگر در این چرخه بازار داشته باشند.

تایید ETF ادعاهای امنیتی قبلی SEC را باطل می کند؟

طی چند ماه گذشته، SEC آمریکا ادعا می کند که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، بوده است امنیت در نظر گرفته شده است. با این حال، پس از مجوز Ethereum Spot ETFs، SEC در نهایت اتریوم را به عنوان یک غیر امنیتی به رسمیت شناخت.

خواندن مرتبط

تماس با رگولاتور در این مورد تناقض، پل گروال، مدیر ارشد حقوقی (CLO) Coinbase افشا شد اگر اتریوم که فاقد “توافق یا تعهد قراردادی” است، دیگر توسط SEC به عنوان یک امنیت در نظر گرفته نمی شود، بیت کوین (BTC) که به طور مشابه بدون توافقات فوق عمل می کند نیز باید یک غیرامنیت باشد.

گروال یک سوال قانع کننده در مورد طبقه بندی 12 ارز دیجیتال دیگر مطرح کرد که می توان آن را با اتریوم و بیت کوین از نظر رفتار غیر امنیتی آنها توسط SEC. CLO Coinbase فاش کرد که پیامدهایی که این 12 ارز دیجیتال دیگر در نظر گرفته می شوند اوراق بهادار علیرغم فقدان توافق یا تعهد قراردادی، این سوال را در مورد فقدان احتمالی SEC از وضوح نظارتی و رویکرد نظارتی ناسازگار به دارایی‌های ارز دیجیتال مختلف.

قیمت ETH به سمت 4000 دلار حرکت می کند | منبع: ETHUSD در Tradingview.com

تصویر برجسته ایجاد شده با Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر