جاستین بنت، تحلیلگر ارز دیجیتال روایتی نزولی برای پرچمدار ارز دیجیتال بیت کوین. بر اساس تحلیل وی، بیت کوین احتمالاً قبل از اینکه بیشتر به سمت صعود حرکت کند، دوباره به زیر سطح 50000 دلار سقوط خواهد کرد.

بیت کوین ممکن است تا 47000 دلار کاهش یابد

بنت در یک پست X (توئیتر سابق) اشاره کرد که محدوده قیمت بین 47000 تا 49000 دلار “زمینی در شن” ​​برای بیت کوین است. این بیانیه ناشی از اعتقاد وی به این است که توکن کریپتو به زودی شاهد تغییر قیمت خواهد بود. او همچنین به دنبال کنندگان خود یادآوری کرد که چگونه «بیت کوین حک می کند تاپ های قابل توجه

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیشنهاد کرد که 52000 دلار یک “بالا قابل توجه” است و اصلاح قیمت ممکن است قریب الوقوع باشد. بنت اضافه کرد که اگر بیت کوین شاهد شکست مداوم بالای 53500 دلار باشد، پیش بینی او باطل می شود. در ضمن مقایسه هم کرد بیت کوین و سهام ایالات متحده، با بیان اینکه یک همبستگی مداوم بین آنها وجود دارد.

بنت همچنین مخالف این است که رالی بیت کوین می تواند در این چرخه طولانی تر باشد، به ویژه با توجه به تقاضایی که برای بیت کوین وجود دارد ETF های بیت کوین را شناسایی کنید در حال دیدن هستند. او اظهار داشت بی تفاوتی او در مورد این وجوه و تمسخر این که چگونه همه پیش بینی می کردند که بیت کوین را به بالاترین سطح بالقوه تاریخ (ATH) می فرستند.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، تحلیلگر کریپتو بیشتر نگران عملکرد قیمت بیت کوین بود و گفت که «نمودار داستان را بازگو خواهد کرد».

مبانی BTC در حال قوی تر شدن هستند

در حالی که بنت پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین به‌زودی کاهش می‌یابد، شایان ذکر است که پایه‌های توکن کریپتو در حال قوی‌تر شدن هستند که می‌تواند قیمت آن را نیز دیکته کند. با استناد به داده های Glassnode، علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال به تازگی آشکار کرد میزان بیت کوین موجود در کیف پول های صرافی شناخته شده به کمترین میزان خود در شش سال گذشته رسیده است.

همانطور که توسط مارتینز برجسته شده است، این نشان می دهد که احساسات بازار در سراسر کریپتوی پرچمدار در حال تغییر است و بیشتر سرمایه گذاران به دنبال حفظ دراز مدت هستند.

این یک پیشرفت مثبت و صعودی برای قیمت بیت‌کوین در نظر گرفته می‌شود، زیرا مقدار بیت کوین قابل خریداری بیشتر کاهش می‌یابد و نوعی کمبود ایجاد می‌کند.

این تحلیلگر ارز دیجیتال نیز چنین بود اخیرا ذکر شده است چگونه دارندگان بیت کوین در حال حاضر در مرحله باور هستند، که نشان دهنده سودهای بالقوه بیشتر برای BTC است.

طبق داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین در زمان نگارش این مقاله در حدود 51900 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است.

روند قیمت بیت کوین در نمودار روزانه به سمت صعودی می رود. منبع: BTCUSDT در Tradingview

نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر