تسلط بیت کوین به زیر 40 درصد می رسد

در حالی که منتقدان بیت کوین ادعا می کنند که این بدان معنی است که بیت کوین مزیت رقابتی خود را از دست می دهد، دیگران پیش بینی می کنند که «فصل آلت کوین» نزدیک است یا حتی ممکن است در حال انجام باشد.

تسلط بیت کوین در بازار همچنان به کاهش خود ادامه داده و این هفته به زیر 40 درصد رسیده است. این بسیار نزدیک به پایین ترین سطح تاریخ یعنی 36.7 درصد در ژانویه 2018 است داده ها از Tradingview.

بیت کوین (بیت کوین) تسلط بر بازار به نسبت بین ارزش بازار بیت کوین و کل ارزش بازار کریپتو اشاره دارد.

این اولین بار نیست که سلطه در سال 2021 کاهش می یابد. در ماه مه، کوین تلگراف گزارش داد با توجه به Coinmarketcap، بیت کوین تنها 40.3 درصد از مجموع سرمایه دارایی های ارز دیجیتال شده را نشان می دهد و در ماه سپتامبر دوباره به همان سطح نزدیک شد.

منتقد بیت کوین و پیتر شیف، رئیس Europac توییت کرد در مورد رویداد 29 دسامبر، گفت که این نشان دهنده این است که BTC در حال از دست دادن مزیت رقابتی اولین حرکت خود است.

پژوهش منتشر شده توسط TradingPlatforms در 27 دسامبر اعلام کرد که داده ها ممکن است سیگنال ورودی را نشان دهند.فصل جایگزین“. طی هفت سال گذشته، تسلط بر بازار آلتکوین از 21 درصد در سال 2014 به حدود 60 درصد در این ماه، سه برابر افزایش یافته است.

اتریوم (ETH هاتسلط بر بازار همچنان بالای 20 درصد و تقریباً 500 میلیارد دلار است. در طول سال گذشته، تسلط ETH بر بازار از 10٪ دو برابر شده است.

در 24 دسامبر، تحلیلگر کریپتو «آلت کوین شرپا» در توییتی ادعا کرد که «فصل alt» در حال حاضر برای یک سال کامل در جریان بوده است. آنها به نموداری اشاره کردند که تسلط BTC بر بازار را ردیابی می کند، که نشان می دهد روند نزولی ممکن است ادامه یابد.

باید دید که آیا سرمایه‌گذاری نهادی می‌تواند به تعیین سطح زیر معیار تسلط کمک کند یا خیر. در 28 دسامبر مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی، نوئل آچسون، رئیس بینش‌های بازار جنسیس تریدینگ، گفت که می‌تواند «نشانه‌های قوی» رشد سرمایه‌گذاری نهادی کریپتو در طول سال ۲۰۲۲ را ببیند.

او گفت که میزان رشد سرمایه‌گذاری نهادی در فضای کریپتو در 12 ماه گذشته «شگفت‌انگیز بوده است».

مربوط: سلطه بیت کوین بار دیگر با افزایش بازار ارزهای دیجیتال در حال افزایش است

در ماه اکتبر، تحلیلگران از غول بانکی بین المللی جی پی مورگان اظهار داشت که افزایش BTC در آن زمان با افزایش اشتهای سرمایه گذاران نهادی تقویت شده بود. آنها ادعا کردند که «به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران نهادی در حال بازگشت به بیت‌کوین هستند و شاید آن را به عنوان یک محافظ تورم بهتر از طلا می‌بینند».

با توجه به روی زنجیره داده ها از Glassnode، اگرچه عرضه کوتاه مدت BTC تا 32 درصد کاهش یافته است، دارندگان بلندمدت 16 درصد در طول سال 2021 به خزانه خود اضافه کردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس