تصمیم ETF بیت کوین به تعویق افتاد، کمیسیونر SEC تعجب می کند که چرا

در ضربه ای برای گاوهای نر کبود بیت کوین، صندوق ETF بیت کوین NYDIG که مدت ها در انتظار آن بود، یک شکست دیگر را متحمل شد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تصمیم خود را برای تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) NYDIG برای بیت کوین به تعویق انداخت.بیت کوین) تا 16 مارس به تعویق افتاد.

در یک اطلاع SEC که در روز سه‌شنبه منتشر شد، تشخیص داد که «مناسب است یک دوره طولانی‌تر برای صدور دستور تأیید یا عدم تأیید» ETF تعیین کند. پس از انتشار این خبر، قیمت بیت کوین پایین نیامد و همچنان باقی ماند محدوده محکم آن کمتر از 47000 دلار است.

در یک چرخش امیدوارکننده از وقایع، یکی از بزرگان SEC در حمایت از یک ETF نقطه‌ای صحبت کرده است. در حالی که علاقه مندان به کریپتو عادت دارند رد و تاخیر در ETF نقطه BTCهیستر پیرس، کمیسیونر SEC نیز تعجب می کند که چرا این همه طول می کشد.

در مصاحبه‌ای با رسانه‌های صنعتی، کمیسیونر گفت: «باورم نمی‌شود که ما هنوز در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم که انگار، می‌دانید، منتظریم تا اتفاقی بیفتد. […] ما حتی اخیراً یک سری تکذیب‌ها را صادر کرده‌ایم، و آن‌ها همچنان از استدلال‌هایی استفاده می‌کنند که فکر می‌کنم در آن زمان منسوخ شده بود.»

مربوط: چه چیزی مانع یک ETF بیت کوین خالص شده است؟

ابتدا NYDIG پیشنهاد شده یک ETF در 16 فوریه سال گذشته، در حالی که آخرین مهلت برای ابراز نظر شست تا 15 ژانویه بود. در صورت تایید، اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده خواهد بود.

سرمایه گذاران مستقر در ایالات متحده می توانند در معرض BTC قرار بگیرند از طریق آخرین ETF Valkyrie ارائه یا از طریق ProShares محبوب صندوق قراردادهای آتی BTC. با این حال، سرمایه گذاران هنوز هم به دنبال راهی هستند قرار گرفتن در معرض مستقیم دارایی.

در آن سوی مرز، Fidelity Canada یک BTC راه اندازی کرد ETF و صندوق سرمایه گذاری مشترک در دسامبر، در حالی که سرمایه گذاران برزیلی و آمریکای لاتین می توانند به ETF های نقطه ای BTC ضربه بزنید. این سوال پیش می آید: چه زمانی یک ETF نقطه ای در سواحل ایالات متحده فرود می آید؟

با بیش از 20 ETF مربوط به BTC در انتظار تایید یا رد در ایالات متحده بر اساس ETF.com، مطمئناً 2022 سال است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس