به عنوان نصف شدن بیت کوین نزدیک‌تر می‌شود، خوش‌بینی‌های زیادی در مورد اتفاقی که ممکن است برای قیمت بیت‌کوین در پی این رویداد بیفتد وجود دارد. این خوش بینی با پیشرفت اخیر که نشان می دهد چگونه بیشتر شده است تقاضای بیت کوین به مراتب از عرضه خود پیشی می‌گیرد، که می‌تواند شاهد آن باشد ارز دیجیتالهای پرچمدار تا 237000 دلار افزایش یابد.

تقاضای بیت کوین به طور قابل توجهی از تقاضای خود پیشی گرفته است

ویلی وو، تحلیلگر کریپتو در X (توئیتر سابق) ذکر شده است. پست که شبکه بیت کوین روزانه به طور متوسط ​​607 میلیون دلار تقاضای سرمایه گذاران جدید دریافت می کند. از سوی دیگر، گفته می شود که این تقاضا با عرضه تنها 46 میلیون دلار در روز از نظر استخراج بیت کوین برآورده می شود. این توسعه با توجه به اینکه نصف کردن به سرعت نزدیک می شود

این زمانی است استخراج کنندگان بیت کوین پاداش هستند نصف کنید، به عنوان یک معیار کاهش تورم عمل می کند و نرخ ورود بیت کوین بیشتری را کاهش می دهد. این همچنین یک روایت صعودی ارائه می دهد، زیرا عرضه ناکافی از قبل پس از رویداد Halving بیشتر کاهش می یابد. زمانی که این اتفاق بیفتد، انتظار می‌رود که بیت کوین با افزایش قیمت قریب‌الوقوع ارزش بیشتری پیدا کند.

آنتونی پمپلیانو، کارشناس صنعت نیز برجسته شده است این پدیده زمانی بود که او متوجه شد که چگونه سرمایه گذاران نهادی بیت کوین را تقریبا 13 برابر سریعتر از نرخ تولید آن می بلعند. او افزود که اگر این روند ادامه پیدا کند، توکن ارز دیجیتال پرچمدار به طور قطع شاهد یک بالاترین رکورد جدید (ATH) خواهد بود.

این تقاضای سازمانی برای بیت کوین عمدتاً توسط ETF های بیت کوین نقطه ای هدایت می شود که چنین بودند در ژانویه تصویب شد. با توجه به تقاضای چشمگیر برای این وجوه، صادرکنندگان صندوق مانند BlackRock به انباشت روزانه بخش قابل توجهی از عرضه بیت کوین ادامه دادند. جالب اینجاست که این ETF های بیت کوین بودند گزارش شده است تا 3.3 درصد از عرضه در گردش بیت کوین را در اوایل ماه حفظ کند.

مسیر بیت کوین به 237000 دلار

در پاسخ به پست ویلی وو، MacronautBTC، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، محاسبه‌ای «محافظه‌کارانه» از چگونگی افزایش قیمت بیت‌کوین به ۲۳۷۰۰۰ دلار انجام داد. با استفاده از ضریب 3 برابر دلاری که در حال حاضر به دلار جاری می شود اکوسیستم بیت کویناین تحلیلگر اشاره کرد که بیت کوین می تواند ارزش بازاری 4.38 تریلیون را افزایش دهد.

او سپس 4.38 تریلیون را به ارزش فعلی بازار بیت کوین 1 تریلیون، که در مجموع به 5.38 تریلیون ارزش بازار می رسد. این به طور بالقوه قیمت بیت کوین را به 273000 دلار می رساند (یک سال بعد، بر اساس محاسبه MacronautBTC).

این تحلیلگر همچنین تاکید کرد که چگونه این سطح قیمت با پیش بینی های انجام شده توسط گاوهای بزرگ بیت کوین مطابقت دارد. یکی از آنها تیم دریپر است که اخیرا بیان شده است که بیت کوین در سال 2025 به 250000 دلار خواهد رسید.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 50900 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته تقریباً 2 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

BTC price sits above $51,200 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از CNBC، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر