تولید کننده استخراج بیت کوین Canaan ردپای خود را در قزاقستان گسترش می دهد

سرکوب استخراج کریپتو توسط چین به قزاقستان این امکان را داده است که با ارائه سوخت ارزان و محیط تجاری دلپذیر به سرعت این خلاء را پر کند.

بیت کوین (بیت کوینشرکت سازنده سخت‌افزار ماینینگ Canaan Inc پس از امضای شراکت‌های استراتژیک جدید با چندین شرکت استخراج ارز دیجیتال در این کشور، جای پای خود را در قزاقستان گسترش می‌دهد.

شرکت بورس نزدک اعلام کرد روز سه شنبه اعلام کرد که 10300 واحد AvalonMiner را تا 31 دسامبر 2021 در قزاقستان مستقر کرده است و مرحله یک استقرار خود را در این کشور آسیای مرکزی نهایی کرده است. Canaan به عنوان بخشی از برنامه های توسعه کسب و کار خود در خارج از چین با شرکت های محلی همکاری می کند. با این حال، این شرکت از لیست هر یک از شرکای محلی خود خودداری کرد.

اگرچه Canaan در Hangzhou، چین مستقر است، این شرکت به دنبال گسترش در خارج از کشور خود است. سرکوب عمده‌فروشی پکن در استخراج کریپتو در سال 2021. ژانگ نانگنگ، مدیر عامل کنعان، علیه ممنوعیت استخراج معادن صحبت کرد. در حین یک تماس با درآمد در ماه جولای، به سرمایه گذاران می گوید که ماینرهای کریپتو از برق سرگردان استفاده بهتری می کنند و به اشتغال و اقتصاد محلی کمک می کنند.

در شرایطی که چین صنعت ماینینگ کریپتو را از بین می برد، قزاقستان همسایه اش عجله کرده است تا این خلاء را پر کند و زغال سنگ ارزان و فراوانی را به معدنچیان آواره ارائه کرده است. تا ژوئن 2021، پنجمین استخر بزرگ معدنی جهان در قزاقستان مغازه راه اندازی کرده بود. ماه بعد، قزاقستان به حساب می آید نزدیک به یک پنجم خروجی استخراج بیت کوین در جهان.

مربوط: قزاقستان تصمیم می گیرد که آیا CBDC را تا اواخر سال 2022 راه اندازی کند یا خیر

ممنوعیت استخراج بیت‌کوین توسط چین منجر به کاهش شدید نرخ هش شبکه شد، اما پس از ایجاد پایگاه‌های عملیاتی جدید توسط ماینرهای جابجا شده، این به سرعت معکوس شد. پس از بهبودی شش ماهه، نرخ هش شبکه بیت کوین در 2 ژانویه به بالاترین حد خود رسید.

در مورد کنعان، شرکت ثبت شده رشد درخشان در سال 2021، با درآمد خالص به بالاترین سطح پس از عرضه اولیه عمومی. بر اساس نتایج مالی حسابرسی نشده که در ماه نوامبر منتشر شد، درآمد خالص شرکت در سه ماهه سوم به 204.5 میلیون دلار رسید که 708.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس