توییتر بیت کوین نزولی می شود، جامعه پاسخ می دهد

قیمت 42000 دلار به ازای هر بیت کوین بیش از مقدار کافی مهمات برای بارگیری مجدد خرس های معروف بیت کوین بود.

به عنوان بیت کوین (بیت کوین) قیمت به پایین‌ترین حد خود در سال 2022 سقوط کرد، خرس‌های بیت‌کوین وارد میدان شده‌اند. نام‌های محبوب در فضای بیت‌کوین از جمله سام بنکمن-فرید و جان کاروالیو یک شبه به سخنان احتیاط‌کننده توجه کردند، در حالی که پیتر شیف، حشره‌دار طلا و کریپتو ویل، بدبین ابدی، مشتاق بودند که سکه را در حالی که سقوط می‌کرد، لگد بزنند.

یک آبشار انحلال در 6 ژانویه آغاز شد بیشتر بیش از 318 میلیون دلار موقعیت های BTC که بیش از 88٪ آن طولانی بود. قیمت به حدود 42500 دلار برای هر بیت کوین اصلاح شد.

اخبار یک ممنوعیت استخراج معادن در قزاقستان و تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره احتمالاً دلایلی برای رکود در اعتماد بازار ارزهای دیجیتال بوده است.

پیتر شیف، طرفدار قدیمی طلا و شکاک ارزهای دیجیتال توییت کرد اگر بیت کوین 42 هزار دلار بشکند، به 30 هزار دلار می رسد. اگر 30 هزار دلار بشکند ممکن است به 15 هزار دلار سقوط کند. همه اینها ممکن است خیلی زود اتفاق بیفتد.» او سرمایه گذاران اهرمی بیت کوین را تشویق کرد که برای جلوگیری از انحلال با قیمت های پایین تر، همین حالا بفروشند.

CryptoWhale، یک تحلیلگر ارز دیجیتال خودخوانده و خرس دائمی با بیش از 400000 دنبال کننده در توییتر، گفت“بیت کوین امسال به کمتر از 10 هزار دلار می رسد. این را فراموش نکنید.» یک خرس بی امان بیت کوین، این حساب برای بیت کوین زیر 10000 دلار از آن زمان درخواست کرده است. زود مانند اکتبر سال گذشته

مربوط: رائول پال می گوید که ارزش بازار کریپتو با شانس معقول می تواند تا سال 2030 100 برابر شود.

در شاخص ترس و طمع بیت کوین در پایین ترین سطحی است که از سال 2021 دیده نشده است که معمولاً زمانی است که تماس های Clarion BTC OG به صدا در می آید. الف را ثبت کرد نمره از 15 یا ترس شدید امروز صبح.

سام بانکمن-فرید، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال FTX، نگرانی سرمایه گذاران را در مورد مشکلات نزولی به طور دقیق کاهش نداد. او توصیه شده بهترین کاری که در بازار نزولی انجام می‌شود، ساختن است، قبل از اینکه عجولانه توضیح دهیم که «افت امروز به معنای پایین آمدن فردا نیست».

در نهایت، مدیر عامل شرکت به تازگی نرم افزار Synonym را راه اندازی کرده استجان کاروالیو هنگام اشاره به تغییرات اخیر قیمت بیت کوین سخنان خود را کوتاه نکرد:

همانطور که او اشاره می کند، بازار بیت کوین می تواند غسل تعمید آتش برای تازه واردان باشد. ممکن است مدتی طول بکشد تا خرس ها به خواب زمستانی برگردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس