«خالص خنثی» – افزایش موجودی مبادلات بیت کوین می تواند به دلیل بلوک کاربر چینی Huobi باشد

بایننس ممکن است شاهد جریان‌های ورودی بیت‌کوین باشد، اما داده‌های تازه نشان می‌دهد که به طور کلی، به نظر می‌رسد که حرکات بین صرافی‌های اصلی یکدیگر را خنثی می‌کنند.

بیت کوین (بیت کوینتحقیقات جدید استدلال می کند که افزایش تعادل در مبادلات ممکن است نشانه ای از آمادگی سرمایه گذاران برای فروش نباشد.

رونمایی از آخرین داده ها از میان صرافی‌ها در 28 دسامبر، تحلیلگر زنجیره‌ای Glassnode، TXMC، انگشت خود را به سمت تغییرات جدید در چین برای افزایش تراز در جاهای دیگر نشانه رفت.

Binance کاربران یتیم Huobi را “جذب” می کند

پایان ماه دسامبر شاهد از هم گسیختگی اعصاب به دلیل ترکیب قیمت BTC محدود با محدوده است افزایش ورودی به مبادلات

یک شاخص کلاسیک مبنی بر اینکه معامله گران حداقل خود را برای کاهش ریسک در صورت تضعیف بیشتر قیمت مسلح می کنند، بایننس به ویژه با افزایش سهام BTC آن به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال، در همان زمان، سرمایه‌گذاران چینی پس از سرکوب مداوم معاملات ارزهای دیجیتال از سوی چین، از مکان‌های معاملاتی بین‌المللی منع می‌شوند.

Huobi Global، شاخه بین المللی صرافی چینی Huobi، شهروندان چینی را از دسترسی به خدمات معاملاتی خود در 15 دسامبر متوقف کرد. آنها اکنون تا پایان ماه فرصت دارند تا وجوه خود را بفروشند و پس از آن یک فرصت یک تا دو ساله برداشت وجود دارد. برای حذف آنها از حساب هایشان در دسترس خواهد بود.

در یک پست وبلاگ منتشر شده در روز تعطیل آمده است: «از ساعت 16:00 (UTC) در 31 دسامبر 2021، کاربران سرزمین اصلی چین دیگر نمی‌توانند دارایی‌های خود را بفروشند یا تراکنش‌های مربوط به CNY را انجام دهند.

«اگر کاربران هنوز سفارش‌های فروش را قبل از توقف لغو نکنند، سیستم به‌طور خودکار همه سفارش‌های فروش در انتظار را لغو می‌کند. عملکرد برداشت به مدت 1 تا 2 سال در دسترس خواهد بود و قبل از بسته شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد. به کاربران سرزمین اصلی چین توصیه می شود که در اسرع وقت به دارایی های دیجیتال خود رسیدگی کنند.

در نتیجه، این کاربران به سادگی می‌توانند توکن‌ها را به پلتفرم‌های دیگر منتقل کنند و افزایش موجودی بایننس را توضیح دهند.

بایننس اخیراً با افزایش موجودی مبادله آنها سر و صدا کرده است. نظریه من این است که آنها کاربران Huobi و جاهای دیگر را جذب می کنند زیرا چین برخی از صرافی ها را در EOY تعطیل می کند.

عجیب است، اگر موجودی مبادله Binance + Huobi را با هم ترکیب کنید، آن‌ها یک طرفه هستند. خالص خنثی.”

موجودی مبادله بیت کوین در مقابل نمودار BTC/USD. Huobi (آبی)، Binance (سبز)، ترکیبی (قرمز). منبع: TXMC/ توییتر

چالش های نقدینگی

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استنگرانی ها در مورد فروش به دلیل حجم کمتر و بازارهای کم عمق تر در دوره تعطیلات افزایش یافته است.

مربوط: دارندگان کهنه کار بیت کوین علیرغم افزایش 70 درصدی در سال 2021، همچنان مقادیر کم سابقه بیت کوین را می فروشند.

این کمبود نقدینگی می تواند هر گونه حرکت ناگهانی را تشدید کند و بازیگران اصلی نهادی تنها هفته آینده بازخواهند گشت.

با این حال، تفاوت های ظریف به عنوان سرمایه گذاران خرد باقی می ماند ادامه ساختن پرتفوی BTC در حالی که سرمایه گذاران بزرگتر مطمئن نیستند.

تجزیه و تحلیل، همچنین تصور می شود که یک رویداد فروش انبوه با سوخت خرده فروشی در آینده یک اتفاق غیر محتمل باشد. می گوید.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس