سال 2021 سال فوق‌العاده‌ای برای صنعت کریپتو بوده است، به طوری که کل سرمایه بازار رکوردهای جدیدی را شکست و اکوسیستم در حال تکامل است. برای جشن گرفتن چهارمین سالگرد تولدش تا پایان سال 2021، کوین اکس در 23 دسامبر رویداد فضایی توییتر را با عنوان «بازنگری از شیدایی ارز دیجیتال 2021» برگزار کرد. مولی محقق کوین اکس، دارشیت مدیر عامل سولستر، اوکمه اوکوکو، بنیانگذار GamicGuild، و یوتیوبرهای محبوب بلاک چین Friend Financial My. ، کریپتو شرک و فلوزین گرد هم آمدند تا در سال گذشته در مورد موضوعات داغ دنیای ارزهای دیجیتال صحبت کنند.

گپ با تاثیرگذارترین رویداد در صنعت کریپتو در سال 2021 آغاز شد. مولی نشان داد که میم کوین‌های غیرقابل تصور او را تحت تاثیر قرار داده است. برای فلوزین، NFT بزرگترین شگفتی بود زیرا دنیای هنر و صنعت بازی را تا حد زیادی شکل داده است.

موضوع بعدی این است که کدام دسته ارز دیجیتال بهترین توسعه آینده را دارد. هم My Financial Friend و هم Flozin به پتانسیل متاورس پی بردند، در حالی که کریپتو شرک پیشنهاد کرد که باید به سیستم های Fi از جمله GameFi، SocialFi و غیره توجه بیشتری شود. مولی اضافه کرد که متاورس و وب 3.0 باید در درازمدت روی آن متمرکز شوند. و با توسعه فناوری بلاک چین اولیه، راه‌حل‌های زنجیره‌ای متقابل آینده روشن‌تری را شاهد خواهند بود.

موضوع آخر این است که کاربران بیشتر به چه چیزی اهمیت می دهند: آیا بازار صعودی همچنان وجود دارد؟ مولی گفت که پیش بینی بازار در کوتاه مدت سخت است. اما بسیاری از موسسات سرمایه گذاری حرفه ای به این تجارت ملحق شده اند و ارزش ذاتی بازار کریپتو در مقایسه با سال 2017 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. دارشیت معتقد بود که با وجود برخی موانع، بازار در بلندمدت روند صعودی خواهد داشت. فلوزین و کریپتو شرک هم نسبت به بازار خوشبین بودند.

رویداد فضایی توییتر پس از یک بحث داغ با موفقیت به پایان رسید. با مشاهده فراز و نشیب های بی شماری در چهار سال گذشته، کوین اکس همیشه در صنعت کریپتو ایستاده است تا بهترین محصولات و خدمات را برای سرمایه گذاران کریپتو ارائه دهد. پس از جلسه، CoinEx مجموعه ای از رویدادها و شگفتی های چهارمین سالگرد برای همه دارد. امیدواریم سال 2022 برای هر سرمایه‌گذاری که با CoinEx رشد می‌کند مثمر ثمر باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر