دارندگان کهنه کار بیت کوین علیرغم افزایش 70 درصدی در سال 2021 همچنان مقادیر کم سابقه بیت کوین را می فروشند.

داده‌ها نشان می‌دهند که این بیت کوین «جوان‌تر» است که در پایین‌ترین قیمت 30000 دلاری تابستانی خریداری شده است که در سه ماهه چهارم در حال حرکت است.

بیت کوین چاشنی شده (بیت کوین) داده ها نشان می دهد که دارندگان سکه با وجود 69000 دلار بالاترین قیمت در سال جاری، به سختی سکه خرج کرده اند.

بر اساس معیار Coin Days Destroyed (CDD) از شرکت تحلیل زنجیره ای گلاسنود، نسبت سکه هایی که توسط دست های قدیمی خرج می شود نزدیک به رکورد پایین باقی می ماند.

دست های قوی در طول سال 2021 به زانو در می آیند

در آخرین نشانه از محکومیت کسانی که در طی چندین سال روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده و نگهداری می کنند، CDD بسیار آرام است.

این نشانگر به مدت زمانی که هر بیت کوین در هر بار جابجایی غیر فعال بوده است اشاره دارد. این یک جایگزین برای اندازه گیری حجم ساده برای تعیین روند بازار فراهم می کند. بنابراین سکه‌های قدیمی‌تر از سکه‌های جوان‌تر با سابقه حرکت فعال «مهم‌تر» هستند.

حساب توییتر UTXO Management: «با وجود افزایش در چند ماه گذشته، ارزش فعلی همچنان در پایین‌ترین حد تاریخی است. خلاصه شده است در کنار اثری از نمودار

نمودار مشروح روزهای سکه نابود شده (CDD). منبع: UTXO Management/ Twitter

داده‌ها نشان می‌دهند که از زمانی که افزایش فروش دست‌های قدیمی پس از بیت کوین/دلار آمریکا از بالاترین رکورد ۲۰ هزار دلاری ۲۰۱۷ در سال گذشته عبور کرد، دست‌های قوی همچنان ثابت مانده‌اند.

حتی قیمت نزدیک به 70000 دلار نیز نتوانست روند را به طور قابل توجهی بشکند و به نظر می رسد فروش همچنان از سوی تازه واردان بازار صورت می گیرد.

خریداران تابستانی فروشندگان زمستانی هستند

معیار دیگر، Unchained Capital امواج HODL، این را تأیید می کند – سکه هایی که بین سه تا شش ماه پیش خریداری شده اند اکنون بیشترین کاهش را در عرضه کلی دارند.

مربوط: شمارش معکوس برای پایان سالیانه: 5 چیز برای تماشای بیت کوین در این هفته

این نشان می‌دهد که فروشندگان بیت‌کوین خود را بین ژوئن تا سپتامبر امسال خریداری کرده‌اند، دوره‌ای که در طی آن BTC/USD به 30000 دلار کاهش یافته است.

نمودار امواج بیت کوین HODL. منبع: سرمایه رها شده

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، تمایزات واضح بین گروه های مختلف هدلر مدت هاست که زیر ذره بین بوده است.

حتی کسانی که با 20000 دلار وارد بازار شده اند، هستند دو برابر شدن، از آنجایی که به نظر می رسد BTC/USD در سال 2021 حدود 20000 دلار بالاتر از ابتدای ژانویه به پایان برسد.

در همین حال، تحلیلگر ارشد UTXO Management، Dylan LeClair، هفته گذشته خاطرنشان کرد که به طور کلی، هدلرها در این ماه به موقعیت های خود اضافه می کنند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس