دریافت پول در BTC “بخش بزرگی” از دلیل این بود که این مبارز MMA با Eagle FC قرارداد امضا کرد.

کوین لی، مبارز MMA، در هنگام امضای قرارداد با Eagle FC گفت: «پرداخت به بیت کوین و عدم پس زدن آن به من، در تصمیم گیری بسیار مهم بود.

کوین لی، مبارز حرفه ای هنرهای رزمی ترکیبی، گفته است که عامل اصلی تصمیم او برای قرارداد با یک شرکت تبلیغاتی جدید، بیت کوین بوده است.بیت کوین).

بر اساس گزارشی از رسانه خبری MMA BJ Penn، مسابقات قهرمانی Eagle Fighting روسیه برگزار خواهد شد. پرداخت می کند لی در BTC به عنوان بخشی از یک قرارداد چهار مبارزه. طبق گزارش ها، این جنگنده از قبل از مسابقات گاو نر در سال 2017، بعدها، یک HODLer بوده است استفاده كردن برخی از سودهایی که پس از پرداخت هزینه های جراحی زانو باید از آن زندگی کرد.

«این تصمیم بزرگ بود که به بیت کوین پرداخت شود و هیچ گونه فشاری به من ندهد [to sign with Eagle FC]لی گفت. “این به من امنیت مالی بسیار بیشتری می دهد و به من کمک می کند بهتر بجنگم.”

پرداخت‌های مربوط به Eagle FC فاش نشد، اما لی قبلاً از طریق مبارزه UFC خود با تونی فرگوسن 280000 دلار به دست آورده است. در مصاحبه ای در 17 دسامبر، لی ضمنی Eagle FC بیشتر از زمانی که با Ultimate Fighting Championship یا UFC قرارداد داشت، پرداخت می‌کرد، یعنی پرداخت احتمالی 5.86 BTC یا بیشتر با قیمت‌های فعلی.

لی که با نام The Motown Phenom نیز شناخته می شود، اخیراً به مدت شش ماه از مبارزه محروم شد و پس از مثبت شدن آزمایش آدرال جریمه شد. او بعداً قبل از اینکه Eagle FC تلاش کند او را به فهرست خود اضافه کند، از قرارداد UFC خود آزاد شد – انتظار می‌رود اولین مبارزه او با این شرکت در 11 مارس برابر دیگو سانچز باشد.

UFC از طریق مشارکت با شرکت های ارز دیجیتال و بلاک چین، به بررسی مزایای دارایی های دیجیتال پرداخته است. در ماه ژوئیه، این سازمان یک قرارداد 175 میلیون دلاری با کریپتو.com برای ده سال آینده، توافقی که در نهایت منجر به آزادی شد توکن های غیرقابل تعویض دارای مجوز UFC. علاوه بر این مسابقات قهرمانی قبلاً شریک شده است با اپلیکیشن جوایز بلاک چین Socios و پلتفرم توکن‌سازی Chiliz برای انتشار توکن فن.

مربوط: چگونه کریپتو قرار است دنیای هنرهای رزمی ترکیبی را تکان دهد

مبارزان انفرادی MMA از زمانی که جان فیچ به اولین مبارز حرفه ای تبدیل شد که در سال 2015 به بیت کوین پرداخت می شود، به بیت کوین و سایر توکن ها ابراز علاقه کرده اند. سال گذشته، قهرمان سابق سبک وزن UFC، ادی آلوارز گفت خریده است مقداری بیت کوین، در حالی که بن آسکرن برای تبلیغ لایت کوین پول دریافت کرد (LTC) و جدیدترین نصف کردن بیت کوین را پشتیبانی می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس