بدون شک Cardano سال جالبی در سال 2021 داشته است. نماد بومی آن، ADA، از کمتر از 30 سنت به رکورد بالای 3 دلار رسیده بود. سال فوق‌العاده‌ای بود که پر از اولین‌ها برای این پروژه بود که قابل توجه‌ترین آنها راه‌اندازی قابلیت قرارداد هوشمند در شبکه بود.

با نزدیک شدن به پایان سال 2021، سرمایه گذاران شروع به نگاه کردن به سال جدید و آنچه ممکن است برای این دارایی های دیجیتال موجود است داشته باشند. برای این منظور، بنیانگذار چارلز هاسکینسون یک بار دیگر به سراغ خود رفت کانال یوتیوب، جایی که او در یک ویدیوی زنده به 300000 مشترک توضیح داد که در سال آینده چه انتظاراتی باید داشته باشند.

مطالب مرتبط | بر اساس اعداد: چگونه آمار یک ساله اتریوم 2.0 جمع آوری می شود

DeFi در Cardano

استقرار امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بلاک چین کاردانو رویدادی است که مدت‌ها منتظر آن بوده است هم برای این شبکه و هم برای حامیان آن. با راه اندازی قابلیت قراردادهای هوشمند در سپتامبر، انتظارات بیشتر شده است زیرا سرمایه گذاران پیش بینی راه اندازی اولین پروتکل های DeFi را دارند. توسعه دهندگان به کار سخت خود برای رسیدن به این هدف ادامه می دهند.

هاسکیسون برای پرداختن به این بخش مهم از شبکه کاردانو وقت گذاشت و برنامه خود را برای ارائه وام های مقرون به صرفه به شبکه از طریق DeFi توضیح داد. او این هدف را به‌عنوان چیزی که برای آن تلاش می‌کند مشخص می‌کند تا در نیمه دوم سال 2022، پروتکل‌های کاری در شبکه وجود داشته باشد که در آن افراد بتوانند تراکنش‌های Microfinance end-to-end را روی بلاک چین انجام دهند.

“هدف من برای نیمه دوم سال 2022 این است که بفهمم چگونه می توانم همه قطعات را کنار هم بگذارم تا یک تراکنش مالی خرد سرتاسر در کاردانو داشته باشم. به‌طوری‌که یک شخص واقعی در کنیا یا جایی با هویت و امتیاز اعتباری مبتنی بر بلاک‌چین، استیبل کوین در طرف دیگر، کاردانو راه‌آهن تسویه حساب است.»

نمودار قیمت کاردانو از TradingView.com

ADA trading above $1.5 | Source: ADAUSD on TradingView.com

گسترش در آفریقا

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، از ذکر آفریقا غافل نشد، قاره ای که واقعاً مورد توجه زنجیره بلوکی بوده است. برای هاسکینسون، آوردن این خدمات مالی غیرمتمرکز همتا به همتا به قاره و گسترش آنها به طوری که تمام قاره بتوانند از این امر بهره مند شوند. او از این گسترش realfi (مالی واقعی) در سراسر قاره به عنوان “رویا” یاد می کند.

مطالب مرتبط | تحلیلگر تحقیقات کریپتو قیمت اتریوم را در شش ماه به 9000 دلار می‌رساند

او همچنین پروژه های دیگری را که قرار است در شبکه انجام شود، تشریح می کند. هاسکیسون برنامه هایی را برای ارتقای پلتفرم قرارداد هوشمند شبکه به نام پلوتوس، و همچنین سه پیشنهاد بهبود کاردانو (CIPS)، با توجه به پیشنهادات بهبود اتریوم (EIP)، که توسط توسعه دهندگانی که در حال کار بر روی آنها هستند، فهرست می کند. پروژه.

بنیانگذار همچنین رشد جامعه را تایید کرد که در سال 2021 به شدت رشد کرده است. فرزندخواندگی وجود دارد. جامعه آنجاست هاسکینسون افزود: ما به حدود دو میلیون نفر رسیده ایم.

Featured image from Bitcoin News, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر