در تجارت کریپتو جدید هستید؟ در اینجا 5 نکته برای شروع سال 2022 با پای راست آورده شده است

خرید و فروش سهام و ارزهای دیجیتال ممکن است پیچیده باشد، اما در اینجا چند نکته در مورد نحوه شروع به کار وجود دارد.

مهم نیست که چقدر در تجارت تجربه دارید، زیرا هیچ کاری نمی توان برای محافظت از شخص در برابر قدرت نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال انجام داد. در حال حاضر، بیت کوین (بیت کوین) نوسانات، معیار استاندارد برای نوسانات روزانه، 64 درصد سالانه است. برای مقایسه، همان معیار برای S&P 500 17 درصد است، در حالی که مشخصات نوسانات برای نفت خام WTI 54 درصد است.

با این حال، می توان با پیروی از پنج قانون اساسی از تأثیر روانی یک نوسان غیرمنتظره 25 درصدی قیمت در روز جلوگیری کرد. خوشبختانه، این تاکتیک‌ها به ابزارهای پیشرفته یا مبالغ هنگفت پول برای نگهداری در دوره‌های پر نوسان نیاز ندارند.

برنامه ریزی کنید تا در کمتر از 2 سال از برداشت پول خودداری کنید

بیایید فرض کنیم که شما 5000 دلار برای سرمایه گذاری دارید، اما احتمال خوبی وجود دارد که در عرض 12 ماه به حداقل 2000 دلار از این مبلغ برای مسافرت یا تعمیر خودرو یا کارهای دیگر نیاز داشته باشید.

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک تخصیص 100٪ در ارزهای دیجیتال انجام دهید زیرا ممکن است لازم باشد موقعیت خود را در بدترین زمان ممکن بفروشید، شاید در پایین ترین زمان ممکن. حتی اگر کسی قصد دارد از درآمدهای حاصله در استخرهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده کند، همیشه خطر زیان‌های کاهش ارزش یا هک‌هایی وجود دارد که دسترسی به وجوه را به خطر می‌اندازد.

به طور خلاصه، هر وجوهی که به ارزهای ارز دیجیتال شده اختصاص می‌یابد باید یک دوره دو ساله سرمایه گذاری داشته باشد.

همیشه هزینه متوسط ​​دلار است

حتی معامله‌گران حرفه‌ای نیز با ترس از دست دادن (FOMO) از بین می‌روند و از فوریت برای ایجاد موقعیت در سریع‌ترین زمان ممکن صرف نظر می‌کنند. اما، اگر همه به طور مداوم 50 درصد و بالاتر بازده دریافت می کنند و حتی میم کوین ها بازدهی فوق العاده ای را ارسال می کنند، چگونه می توانید کنار بروید و صرفاً تماشا کنید؟

استراتژی DCA شامل خرید همان مقدار دلار در هر هفته یا ماه بدون توجه به حرکات بازار است. به عنوان مثال، خرید 200 دلار هر دوشنبه بعد از ظهر به مدت یک سال، اضطراب و فشار ناشی از نیاز دائمی به تصمیم گیری برای اضافه کردن موقعیت را از بین می برد.

از خرید تمام موقعیت ها در کمتر از سه یا چهار هفته به هر قیمتی اجتناب کنید. به یاد داشته باشید، نرخ پذیرش کریپتو هنوز در مراحل ابتدایی خود است.

هنگام انجام تجزیه و تحلیل از شاخص های زیادی استفاده نکنید

تحلیل بر اساس اندیکاتور بی شماری از جمله میانگین متحرک، سطوح اصلاح فیبوناچی، باندهای بولینگر، شاخص حرکت جهتی، ابر ایچیموکو، SAR سهموی، شاخص قدرت نسبی و موارد دیگر وجود دارد. اگر در نظر بگیرید که هر یک دارای تنظیمات متعددی هستند، امکانات بی پایانی برای ردیابی این شاخص ها وجود دارد.

بهترین معامله گران آنقدر باتجربه هستند که بدانند خواندن درست بازار مهمتر از انتخاب بهترین اندیکاتور است. برخی ترجیح می‌دهند همبستگی‌ها را با بازارهای سنتی دنبال کنند، در حالی که برخی دیگر منحصراً بر نمودارهای قیمت کریپتو تمرکز می‌کنند. در اینجا هیچ درست و غلطی وجود ندارد، به جز تلاش برای ردیابی پنج شاخص مختلف به طور همزمان.

بازارها پویا هستند و در کریپتو، این امر به ویژه با توجه به سرعت تغییر همه چیز صادق است.

یاد بگیرید چه زمانی باید کنار بروید

در نهایت، هنگام یافتن فصل های پایین یا آلت کوین، بازار را به اشتباه می خوانید. هر معامله‌گری گاهی اوقات اشتباه می‌کند و نیازی به جبران آن با افزایش فوری اندازه شرط برای جبران ضرر نیست. این دقیقاً برعکس کاری است که فرد باید انجام دهد.

هر زمان که به یک «وقفه بد» رسیدید، چند روز کنار بروید. تأثیر روانی ضررها بار سنگینی است و بر توانایی شما برای تفکر واضح تأثیر منفی می گذارد. حتی اگر فرصت روشنی پیش آمد، بگذارید آن فرصت از بین برود. به پیاده روی بروید یا سعی کنید زندگی خود را به غیر از تجارت سازماندهی کنید.

معامله‌گران واقعاً موفق با استعدادترین افراد نیستند، بلکه کسانی هستند که طولانی‌ترین مدت زنده می‌مانند.

به سرمایه گذاری روی برندگان ادامه دهید

این ممکن است سخت ترین درس از همه آنها باشد، زیرا سرمایه گذاران تمایل طبیعی دارند که از موقعیت های برنده ما سود ببرند. همانطور که قبلاً بحث شد، نوسانات بازار کریپتو بسیار زیاد است، بنابراین هدف گذاری برای سود 30 درصدی ضررهای قبلی (یا آینده) شما را پوشش نمی دهد.

به جای فروش برندگان، معامله گران باید بیشتر از آن ها بخرند. البته، نباید از داده‌های بازار یا احساسات کلی غافل شد، اما اگر انتظارات شما صعودی باقی می‌ماند، تا زمانی که بازار کلی نشانه‌ای از ضعف را نشان دهد، به این موقعیت اضافه کنید.

یک نفر در نهایت با شجاع بودن و حفظ سودآورترین موقعیت ها به سود 300 یا 500 درصدی دست خواهد یافت. اینها بازدهی هستند که هنگام ورود به چنین بازار پرمخاطره ای انتظار داشتید، بنابراین وقتی ظاهر شدند نترسید.

قرار است هر قانون شکسته شود

اگر نقشه راه موفقیت در تجارت ارزهای دیجیتال وجود داشت، بسیاری از مردم پس از سال‌ها آن را پیدا می‌کردند و بازده به سرعت محو می‌شد. به همین دلیل است که همیشه باید آماده باشید که هر چند وقت یکبار قوانین خود را زیر پا بگذارید.

از توصیه های سرمایه گذاری اینفلوئنسرها یا مدیران باتجربه پولی کورکورانه پیروی نکنید. هر کس ریسک پذیری و ظرفیت خود را برای اضافه کردن موقعیت ها پس از یک شکست غیرمنتظره دارد. اما مهمتر از آن، مطمئن شوید که در طول مسیر از خود مراقبت کنید!

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس