قیمت Solana در یک ماه گذشته در راستای اصلاح گسترده تر بازار، کاهش شدیدی را تجربه کرده است، زیرا اخیرا شایعاتی در مورد تحقیقات احتمالی در مورد پلت فرم محبوب بلاک چین منتشر شده است.

دم کردن طوفان نظارتی؟

در یک پست رسانه های اجتماعی در X (توئیتر سابق)، کارشناس بازار کریپتو Bitlord، که بیش از 300000 نفر دنبال کننده قابل توجهی دارد، به تحقیقات شایعه ای درباره Solana اشاره کرد. در این پست آمده بود:

ما شایعاتی را می شنویم که SOL تحت بررسی است و یک پرونده بزرگ در شرف انتشار عمومی است. این هفته ها در حال دمیدن بوده است و نمی تواند در زمان بدتری بیاید.

خواندن مرتبط

در حالی که هیچ جزئیات خاصی در مورد صلاحیت قضایی یا سازمانی که تحقیقات ادعایی در مورد سولانا را انجام می دهد فاش نشده است، ایالات متحده در خط مقدم یک اقدام بوده است. سرکوب مداوم در صنعت ارزهای دیجیتال از زمان فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX در اواخر سال 2022.

پیامدهای حادثه FTX منجر به یک سری شکایت ها و اتهامات علیه مدیران مختلف صنعت شد. چهره‌های قابل‌توجهی مانند Changpeng Zhao (CZ) مدیرعامل سابق بایننس و Coinbase با بررسی‌های قانونی مواجه شده‌اند.

سناریوی قابل مقایسه ای را می توان با XRP و Ripple ترسیم کرد، زیرا آنها درگیر یک مسابقه حقوقی پیچیده بر سر فروش دارایی دیجیتال.

برای کریپتو Bitlord، که در پروژه هایی مانند Shiba Inu (SHIB)، Floki Inu (FLOKI) و سکه پپه (PEPE)، تأثیر بالقوه بر قیمت سولانا قابل توجه است. Bitlord در پاسخ به اظهارنظرهای مشکوک هشدار داد: “وقتی SOL دوباره 3 دلار شد گریه نکنید.”

با این حال، تا زمانی که اخبار بیشتری در مورد تحقیقات ادعایی منتشر نشود، این اظهارات همچنان حدس و گمان است. بنیانگذاران سولانا هیچ اظهارنظر رسمی در رابطه با این شایعات نداده اند.

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا

قیمت سولانا در بازه‌های زمانی مختلف با کاهش بیش از 9، 18 و 22 درصدی به ترتیب در هفت، چهارده و سی روز گذشته زیان‌های قابل‌توجهی را تجربه کرده است. با این حال، علیرغم روند نزولی، بر اساس گزارش CoinGecko، حجم معاملات SOL همچنان قوی بوده و تنها در 24 ساعت گذشته از 2.8 میلیارد دلار فراتر رفته است. داده ها.

شرکت سرمایه گذاری دارایی دیجیتال CoinShares گزارش شده است پس از ضعف اخیر قیمت، جریان‌های قابل توجهی به آلت‌کوین‌های مختلف وارد شد که سولانا شاهد ورود بیش از 2.7 میلیون دلار بود. این نشان می دهد که با وجود کاهش قیمت، برخی از سرمایه گذاران ارزش بالقوه SOL را می بینند و به صورت استراتژیک وارد بازار می شوند.

خواندن مرتبط

با این وجود، با نزدیک شدن به سطوح حمایتی حیاتی، قیمت سولانا با یک آزمون بحرانی روبرو می شود. در حال حاضر، SOL دقیقاً بالاتر از سطح حمایت چهار ماهه با قیمت 127 دلار معامله می شود، که نشان دهنده روند صعودی زمانی است که قیمت سولانا به اوج سالانه 210 دلار در اواسط مارس رسید.

اگر فشار فروش تشدید می شود و این حمایت شکسته می شود، SOL می تواند تا 117 دلار کاهش یابد، که نشان دهنده سطح حمایت میان مدت قابل توجه بعدی توکن است.

سایر دیوارهای حمایتی برای SOL در صورت حرکت نزولی پایدار در سطوح 109 و 102 دلار هستند. این سطوح باید توسط سرمایه گذاران صعودی که به دنبال جلوگیری از سقوط سولانا به زیر 100 دلار هستند، به دقت زیر نظر داشته باشند.

نمودار روزانه روند نزولی قیمت SOL را نشان می دهد. منبع: SOLUSD در TradingView.com

تصویر برجسته از DALL-E، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر