دولت کره به فروشگاه های اپل و گوگل می گوید بازی های P2E را حذف کنند

کمیته بازی‌ها موضع خود را در برابر بازی‌های P2E با بیان اینکه این بازی‌ها نباید رده‌بندی سنی لازم برای فهرست شدن در بازارهای اپلیکیشن دریافت کنند، تقویت کرده است.

دولت کره جنوبی اقدام به جلوگیری از انتشار بازی‌های جدید برای کسب درآمد (P2E) کرده و درخواست کرده است که بازی‌های موجود از Google Play و App Store اپل حذف شوند.

بازی P2E تبدیل شده است محبوب در صنعت کریپتوکارنسی معمولاً گیمرها ابتدا باید قطعات بازی را به عنوان توکن های غیر قابل تعویض بخرند تا بتوانند بازی را انجام دهند و جوایز درون بازی دریافت کنند. با این حال جوایز بازی بیش از چند دلار در کره جنوبی ممنوع است.

کمیته مدیریت بازی (GMC) در وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری دیروز درخواست کرد بازارهای اصلی برنامه های تلفن همراه، بازی هایی را که نیاز به خرید درون برنامه ای دارند، قبل از انجام بازی مسدود می کنند.

GMC برای مبارزه با گسترش آنچه به عنوان طرح‌های سوداگرانه پول‌ساز می‌بیند، فهرست کردن آثار خود را در محبوب‌ترین فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل برای توسعه‌دهندگان بازی P2E غیرممکن کرده است.

در حالی که تلاش دولت برای کاهش رشد بازی‌های P2E با رفتن مستقیم به بازارهای اپلیکیشن، یک پیشرفت جدید است، توسعه‌دهندگان بازی در کره جنوبی از ماه آوریل با نبردهای دادگاهی روبرو شده‌اند تا بازی‌های P2E خود را برای فروش در فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی نگه دارند. مشکل اصلی این بود که برخی از برنامه‌های بازی نمی‌توانستند رده‌بندی سنی لازم برای فهرست شدن در فروشگاه‌های اپلیکیشن را دریافت کنند.

یکی از مقامات GMC اظهار داشت که این کمیسیون فقط از پیشینه دادگاه عالی در ممانعت از دریافت رتبه بندی سنی و فهرست شدن بازی های P2E پیروی می کند. این مقام در بیانیه ای در 28 دسامبر گفت:

منطقی است که طبق قانون فعلی بازی‌های P2E از دریافت رتبه‌بندی سنی جلوگیری کنیم، زیرا پاداش‌های نقدی در بازی‌ها را می‌توان جایزه در نظر گرفت.

جوایز به دست آمده از بازی در کره جنوبی نمی تواند از 10000 KRW (8.42 دلار) در یک زمان تجاوز کند.

مربوط: پروتکل cNFT سودمندی را برای NFTها به ارمغان می آورد و صنعت بازی برای کسب درآمد را به طور کلی تغییر می دهد.

در پنج ستاره برای کلایتن بازی P2E و توکن غیرقابل تعویض (NFT) بازار در ابتدا بود مسدود در فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی به دلیل عدم رتبه‌بندی، اما تیمی که در پشت بازی قرار داشت در ماه ژوئن برنده حکمی شد و بازی در لیست قرار گرفت. انتظار می رود تصمیم نهایی در مورد جایگاه حقوقی بازی یک سابقه قانونی برای سایر بازی های P2E مانند موفقیت بی نهایت سه پادشاهی معکوس.

موضع GMC پیامدهای منفی بر روی همه برنامه های بازی P2E، از جمله مجموعه برنامه های مرتبط با دو بازی محبوب تا به امروز دارد. DappRadar: Axie Infinity و Splinterlands.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس