اخیر داده ها از کریپتوQuant تغییر قابل توجهی در رفتار ماینرهای بیت کوین برجسته کرده است، به طوری که ذخایر ماینرها به پایین ترین سطح خود از سال 2010 کاهش یافته است در حالی که فعالیت فروش خارج از بورس (OTC) به سطوح بالاتر افزایش یافته است.

این به چه معناست برای BTC

در ابتدای سال، ذخایر ماینرها تقریباً 1.87 میلیون بیت کوین بود، اما هنوز به 1.81 میلیون بیت کوین امروزی نرسیده است، سطحی که از سال 2010 مشاهده نشده است. این کاهش ذخایر قابل توجه است زیرا نشان می دهد که تمایل بالاتر تا معدنچیان دارایی های خود را بفروشند.

به طور معمول، این می تواند منجر به افزایش شود عرضه بازار و کاهش بالقوه قیمت، اما سناریو در سال جاری متفاوت است.

علیرغم کاهش بیت کوین تحت کنترل ماینرها، ارزش این ذخایر همچنان بالاست، که با افزایش قیمت تقریباً 150 درصدی از اکتبر سال گذشته افزایش یافته است و ارزش کل دلاری ذخایر ماینرها را نزدیک به بالاترین حد تاریخ در بیش از 130 میلیارد دلار نگه می دارد.

علاوه بر این، داده های کریپتوQuant نشان می دهد که فروش خارج از بورس (OTC) استخراج کنندگان بیت کوین از ماه مارس به اوج خود رسیده است.

ماینر بیت کوین فروش فرابورس.

بیت کوین در کانون توجه

این فعالیت ماینر در بحبوحه تحرکات گسترده تر بازار که شاهد نوسانات قابل توجه قیمت بوده است، انجام می شود. قیمت BTC دارد عقب نشینی کرد تقریباً 7 درصد در روز گذشته، از اوج 66,436 دلار به حدود 65,269 دلار کاهش یافت.

نمودار قیمت بیت کوین (BTC) در TradingView

این کاهش با یک روند نوسان عمومی که اخیراً مشخص شده است، مطابقت دارد بازار کریپتو. تحلیلگر ویلی وو نظر داد در مورد این وضعیت، نشان می دهد که بیت کوین ممکن است تا مرحله فعلی تسلیم ماینرها و بازار، اوج های جدیدی را مشاهده نکند. کسالت برطرف می شود، که از نظر تاریخی مقدم بر یک تجمع قابل توجه است.

در همین حال، MicroStrategy، یکی از حامیان شرکت بزرگ BTC، به استراتژی خود ادامه داده است. انباشته شدن بیت کوین در میان این شرایط بازار. در پی تلاش اخیر برای جمع آوری سرمایه از طریق فروش 800 میلیون دلار اسکناس قابل تبدیل، این شرکت 11931 بیت کوین را به دارایی های خود اضافه کرده است.

این خرید که با قیمت متوسط ​​65883 دلار برای هر بیت کوین انجام شد، مجموع دارایی های MicroStrategy را به 226331 بیت کوین می رساند که با هزینه کل حدود 8.33 میلیارد دلار به دست آمده است که نشان دهنده میانگین قیمت 36798 دلار برای هر بیت کوین است.

تصویر ویژه ایجاد شده با DALL-E، نمودار از TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر