ذخایر ماینر بیت کوین اغلب می تواند نشان دهد که بازار به دلیل دارایی های بزرگ آنها به کجا می رود. بالا یا پایین رفتن این ذخایر می تواند نشان دهد که ماینرها چگونه به بازار نگاه می کنند و کاهش ذخایر آنها می تواند برای آنها بد باشد. قیمت بیت کوین.

کاهش 14000 بیت کوین ذخایر ماینرز

ماینرهای بیت کوین که مسئول تایید تراکنش ها در بلاک چین و ایمن نگه داشتن شبکه هستند، به نظر می رسد به جای انباشت به سمت فروش روی آورده اند. طبق یک کریپتوQuant گزارشاین ذخایر معدنی از آغاز سال 2024 کاهش قابل توجهی داشته است.

دارایی آنها 14000 کاهش یافت بیت کوین در کمتر از دو ماه، نشان می دهد که این معدنچیان مقداری از ذخیره خود را فروخته اند. با قیمت متوسط ​​43000 دلار از ژانویه 2024، این بدان معناست که استخراج کنندگان بیت کوین تاکنون بیش از 600 میلیون دلار بیت کوین فروخته اند. در نتیجه، ذخایر ماینرها در حال حاضر 1.8 میلیون بیت کوین است که پایین ترین سطح از ژوئن 2021 است.

استخراج‌کنندگان بیت‌کوین که سکه‌های خود را می‌فروشند، چیز جدیدی نیست، زیرا اغلب برای ادامه فعالیت‌های خود نیاز به فروش دارند. قابل توجه ترین هزینه ها شامل برق و همچنین ماشین آلات معدن است. با این حال، این واقعیت را تغییر نمی دهد که فروش آنها می تواند تأثیر نامطلوبی بر قیمت داشته باشد بیت کوین.

با این حال، این بار، به نظر می رسد که ماینرها به دلیل دیگری به فروش می پردازند، که متیو سیگل، رئیس تحقیقات دارایی دیجیتال در VanEck، تشخیص داده است که به منظور تقویت ترازنامه آنها بوده است.

ماینرهای بیت کوین در حال آماده شدن برای هاوینگ هستند

انتظار می رود نصف شدن بعدی بیت کوین در آوریل 2024 اتفاق بیفتد و انتظار می رود پاداش بلاک به 3.125 کاهش یابد. بیت کوین. به طور طبیعی، این ماینرها در حال آماده شدن برای این کاهش در پاداش هستند، همانطور که متیو سیگل شناسایی کرده است.

ماینرها شروع به فروش بیشتر سکه‌های خود برای تقویت ترازنامه و سرمایه رشد کرده‌اند، پیش از زمان‌های سخت‌تر برای حواشی که پاداش‌های بلوک در آوریل به نصف کاهش می‌یابد. بعد از نصف شدن، مقیاس اهمیت بیشتری خواهد داشت.»

با این وجود، همانطور که فروش افزایش یافته است، خرید نیز افزایش یافته است زیرا صادرکنندگان ETF بیت کوین نقطه ای تلاش می کنند تا بیت کوین را برای مشتریان خود جمع کنند. با توجه به این گزارش NewsbTCصادرکنندگان ETF بیت‌کوین در حال حاضر بیش از 657000 بیت کوین را در اختیار دارند که ارزش آن به قیمت‌های فعلی بیش از 28 میلیارد دلار است.

در زمان نگارش، بیت کوین قیمت پس از عقب نشینی از مقاومت 43000 دلاری، به 42933 دلار در حال روند است. نوسانات کریپتو در این سطح نشان می دهد که در صورت ادامه روند صعودی، 43000 دلار هدفی است که باید شکست بخورد.

BTC price struggles below $43,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از فوربس هند، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر