نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور در توییتر خود نوشت پیش بینی ها برای بیت کوین در سال در روز سال نو 2022، پیش بینی های نسبتاً صعودی انجام می دهد.

Bukele پیش بینی های صعودی در مورد بیت کوین انجام می دهد

تحت ریاست جمهوری بوکله، السالوادور اولین دولتی بود که سال گذشته بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به عنوان یک اقدام متقابل برای افزایش تورم در کشور پذیرفت. از زمان قانونی شدن کشور، رئیس جمهور 1370 بیت کوین برای ذخیره کشور خریداری کرده و سودهای محقق نشده را در پروژه های زیرساختی جدید هزینه کرده است. بیمارستان و یک مدرسه

در سال 2022، رئیس جمهور بوکله انتظار دارد دو کشور دیگر به السالوادور بپیوندند تا بیت کوین را به عنوان ارز قانونی بپذیرند. او همچنین روند صعودی را پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین را به بالاترین سطح تاریخ 100000 دلار خواهد رساند.

از شش پیش‌بینی که وی انجام داد، به نظر می‌رسد که «دو کشور دیگر آن را به عنوان ارز قانونی اتخاذ خواهند کرد» بسیار قانع‌کننده است. در 7 سپتامبر 2021، السالوادور اولین دولتی بود که بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی تبدیل کرد و انقلابی را برانگیخت. توجه بسیاری دیگر از رهبران جهان. این یک بیانیه جالب است، به ویژه پس از اینکه سفیر السالوادور در ایالات متحده، میلنا مایورگا، اظهار داشت که اگر پذیرش بیت کوین در السالوادور موفقیت آمیز باشد، کشورهای دیگر نیز «به دنبال آن خواهند رفت».

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که او معتقد است بیت کوین امسال به یک موضوع انتخاباتی بزرگ در ایالات متحده تبدیل خواهد شد. انتخابات پارلمانی در این کشور برگزار خواهد شد و این ممکن است یکی از موضوعات مهم گفتگو در ایالات متحده باشد. این ممکن است تأثیر قابل توجهی بر صنعت ارزهای دیجیتال و نحوه مدیریت کسب و کارها ارزهای مجازی داشته باشد.

بسیاری از سیاستمداران، از جمله نامزد دموکرات ریاست جمهوری 2020، حمایت خود را از طبقه دارایی ابراز کرده اند اندرو یانگ و سناتورهای جمهوری خواه سینتیا لومیس و وارن دیویدسون دیگر سیاستمداران در ایالات متحده نگرانی های خود را در مورد این موضوع ابراز کرده اند. برای مثال، سناتور الیزابت وارن معتقد است که فقط به نفع ثروتمندان است. همانطور که قانونگذاران بیشتری در مورد این موضوع آموزش می بینند، دیدن چگونگی توسعه مقررات بیت کوین در ایالات متحده بسیار جذاب خواهد بود.

بیت کوین السالوادور

BTC/USD Fall further from christmas high. Source: TradingView

مقاله مرتبط | زیمبابوه می تواند بیت کوین را پس از السالوادور به عنوان مناقصه قانونی بپذیرد

شروع شهر بیت کوین

السالوادور همچنین در حال برنامه ریزی برای شروع توسعه در به اصطلاح است بیت کوین سیتی در سال 2022 این ممکن است برای کسب و کارهای بیت کوین و سرمایه گذارانی که به دنبال توسعه در سراسر قاره هستند، حیاتی باشد. او پیش بینی می کند که اوراق قرضه آتشفشانی بیش از حد مجاز خواهد بود و شگفتی بزرگی در این زمینه وجود خواهد داشت. کنفرانس بیت کوین امسال.

اواخر سال گذشته، السالوادور اعلام کرد که قصد دارد یک میلیارد دلار اوراق قرضه برای خرید بیت‌کوین بیشتر و همچنین زیرساخت‌های برق و ماینینگ منتشر کند. انرژی زمین گرمایی این پروژه با نزدیکی شهر آینده به آتشفشان کمک خواهد کرد.

در یک توییت بعدیرئیس جمهور گفت: “این توییت به خوبی پیر می شود.” به نظر می رسد که پیش بینی های بوکل قطعی باشد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه زمانی و آیا همه آنها امسال به حقیقت می پیوندند یا خیر.

مقاله مرتبط | السالوادور با خرید ۱۵۰ بیت کوین بیت کوین را کاهش می دهد

Featured image by BBC, Chart from TradingView.com



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر