رئیس SEBI به صندوق های سرمایه گذاری هند در مورد سرمایه گذاری در ارائه ارزهای دیجیتال هشدار می دهد

در حالی که محیط نظارتی برای ارزهای دیجیتال در هند در حال حاضر مبهم است، این کشور قبلاً شاهد افزایش تصاعدی در محبوبیت کریپتو بوده است.

آجی تیاگی، رئیس هیئت بورس و اوراق بهادار هند (SEBI) از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متقابل خواست تا از سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مرتبط با ارز دیجیتال خودداری کنند زیرا دولت قوانین جدید ارزهای دیجیتال را در نظر می‌گیرد. تیاگی در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه توصیه کرد شرکت‌ها از سرمایه‌گذاری در وجوه مرتبط با دارایی‌های کریپتو خودداری کنند تا زمانی که سیاست‌ها و چارچوب نظارتی شفاف‌سازی شود.

«کسانی که در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک سرمایه‌گذاری کرده‌اند، – در شرکت‌های مرتبط با دارایی‌های ارز دیجیتال یا شرکت‌های خارجی از طریق صندوق سرمایه‌گذاری (FOF) – فکر من این است که تا زمانی که خط‌مشی (کریپتو) آن شفاف‌سازی نشود، کسب‌وکارها نباید چنین سرمایه‌گذاری‌هایی انجام دهند. رئیس SEBI گفت.

در حالی که محیط نظارتی برای ارزهای دیجیتال در هند در حال حاضر مبهم است، این کشور قبلاً شاهد افزایش تصاعدی در محبوبیت آن بوده است. همچنین مشخص نیست که آیا سرمایه گذاری های کریپتو دارای تعهدات مالیاتی در کشور هستند یا خیر.

اظهارات Tyagi پس از رویداد اخیر مربوط به یک شرکت مدیریت دارایی (AMC)، صندوق متقابل Invesco بیان می شود. با وجود سبی تصویب، ماه گذشته به دلیل عدم اطمینان قانونی، صندوق بلاک چین خود را به تاخیر انداخت.

اخیراً در جلسه زمستانی مجلس در مورد ارز دیجیتال صحبت شده است. این مذاکرات پس از نشست کمیته دائمی مالی در پارلمان با ذینفعان ارزهای دیجیتال برای شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی که ممکن است در مورد تامین مالی و سرمایه‌گذاری کریپتو رخ دهد، شتاب بیشتری گرفت.

مربوط: مدیران مؤسسه‌ای دارای رکورد ۷۲.۳ میلیارد دلار ارز دیجیتال – CoinShares هستند

دولت هند رسماً برنامه ریزی کرده بود که لایحه ارزهای دیجیتال و مقررات رسمی ارز دیجیتال 2021 را برای بحث در پارلمان در جلسه زمستانی فعلی خود معرفی کند. این لایحه، با این حال، در میان ظاهر نمی شود لوایحی که مجلس عوام هند بررسی خواهد کرد همانطور که جلسه زمستانی را به پایان می رساند.

در همین حال، نخست وزیر هند مودی در سال 2021 به طور فزاینده ای در مورد ارزهای دیجیتال پر سر و صدا بوده است. در جریان گفت و گوی اخیر سیدنی، مودی از کشورهای دموکراتیک خواست تا برای استفاده حداکثری از آنها همکاری کنند. ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین. وی همچنین نسبت به استفاده مخرب آنها هشدار داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس