رائول پال معتقد است که مؤسسات با پایان سال سود خود را به پایان رسانده اند

رائول پال پیشنهاد کرد که سود گرفتن توسط موسسات دلیل محتمل فروش بیت کوین اخیر بوده است، اما این فروش احتمالا در حال حاضر انجام شده است.

رائول پال، مدیر عامل Real Vision معتقد است که نوسانات اخیر در قیمت بیت کوین به دلیل فروش موسساتی است که برای کمک به افزایش سود پایان سال خود اقدام به فروش می کنند.

گاو چند ساله بیت کوین (BTC) به Vlad از The Stakeborg در مصاحبه ای در 27 دسامبر صحبت می کند که معتقد است بازار در حال حاضر به دلیل تأثیر نهادها کج است. پال گفت که آنها برای قفل کردن سود خود فروخته اند. این راهی بود که مؤسسات بگویند «من به دریافت حقوق اعتقاد دارم».

با توجه به اینکه بسیاری از فروش در ماه دسامبر از کیف‌پول‌هایی که طبق گفته گلس‌نود، بیت‌کوین را در تابستان انباشته کرده‌اند، آمده است دارایی های سازمانی تحت مدیریت (AUM) ارز دیجیتال در ماه مه و اکتبر با توجه به Coinshares افزایش یافت، زمان فروش در واقع به مؤسساتی اشاره می کند که برخی از کیسه ها را تخلیه می کنند.

پال پرسید: “اکنون سوال این است که “آیا آنها تمام شده اند؟”

“به نظر می رسد آنها تمام شده اند زیرا بازار در هفته گذشته در حال ریزش بوده است، هفته ای که آخرین هفته سنتی بود که همه کتاب های خود را به صورت مربع جمع می کردند.”

در حالی که او پیش‌بینی می‌کند که ممکن است فروش بیشتری در آسیا وجود داشته باشد، پال انتظار دارد که سال 2022 با شروع قدرتمندی برای بازارهای کریپتو آغاز شود زیرا سرمایه موسسات مجدداً مستقر می‌شود.

پال معتقد است که سرمایه‌گذاران نهادی تا سال 2022 به طور فزاینده‌ای نسبت به ارزهای دیجیتال خوش‌بین خواهند شد، زیرا آنها شروع به درک بهتر پذیرش روزافزون این فناوری «و در نتیجه آنچه که در ارزش بازار» تا پایان دهه به آن اشاره می‌کند، خواهند داشت.

مربوط: تحلیلگران می گویند که سال 2022 به جای «خالص بلاک چین» با چابکی و کارایی هزینه تعریف می شود.

نوئل آچسون از جنسیس تریدینگ، بینش های پال را در مورد صعودی نهادی در کریپتو در سال 2022 به اشتراک می گذارد. او روندهای سازمانی از سال 2021 را مورد بحث قرار داد و به برخی نکات برجسته بالقوه برای سال 2022 در CNBC اشاره کرد. جعبه اسکواک امروز.

“رشد نهادی در 12 ماه گذشته شگفت‌انگیز بوده است و ما شاهد نشانه‌های قوی از شتاب آن در سال آینده هستیم، هم از طریق سرمایه‌گذاری مستقیم و هم از طریق سرمایه‌گذاری در خود شرکت‌های زیرساخت بازار کریپتو.”

بیت کوین در حال حاضر در 24 ساعت گذشته حدود 3.5 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 47954 دلار معامله می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس