رائول پال می گوید که ارزش بازار کریپتو با شانس معقول می تواند تا سال 2030 100 برابر شود.

رائول پال می‌گوید: «من فکر می‌کنم احتمال معقولی وجود دارد که این یک طبقه دارایی 250 تریلیون دلاری باشد که 100 برابر از اینجاست.

رائول پال، مدیر پیشین صندوق تامینی گلدمن ساکس و مدیرعامل Real Vision فکر می‌کند که ارزش بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند تا پایان این دهه 100 برابر افزایش یابد.

در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار کل بخش کریپتو جهانی 2.2 تریلیون دلار است و پال به پادکست Bankless Brasil گفت: “احتمال معقولی وجود دارد” اگر مدل‌های پذیرش شبکه‌های کریپتو به روش فعلی خود ادامه دهند، این رقم می‌تواند به حدود 250 تریلیون دلار برسد. خط سیر

رفیق قرعه کشی کرد مقایسه بین معیارهای فعلی سایر بازارها و طبقات دارایی مانند سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات، با توجه به اینکه همه آنها دارای ارزش بازار بین 250 تا 350 تریلیون دلار هستند.

اگر به کل بازار مشتقات نگاه کنم، 1 کوادریلیون دلار است. من فکر می‌کنم که احتمال معقولی وجود دارد که این یک طبقه دارایی 250 تریلیون دلاری باشد، که 100 برابر از اینجاست، که بزرگترین رشد هر طبقه دارایی در تمام تاریخ در کوتاه‌ترین مدت زمان خواهد بود.»

«این تقریباً با این ایده که 3.5 میلیارد نفر از آن استفاده می‌کنند تطبیق می‌کند – این فقط برون‌یابی اعداد رشد شبکه است. بنابراین اگر [there are] 3.5 میلیارد کاربر در سال 2030، ارزش بازار چیزی حدود 250 تریلیون دلار خواهد بود.

یک چیز مسلم است که در یک خط مستقیم به سمت بالا نمی‌رود. ارزش کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته در بحبوحه عقب نشینی قابل توجه در اکثر دارایی‌های اصلی، 6.8 درصد کاهش یافته است. بیت کوین (بیت کویناتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) 7.6٪، 9٪ و 9.1٪ در همان بازه زمانی هستند.

مربوط: قیمت بیت کوین پس از چند دقیقه تایید مجدد برنامه های فدرال رزرو برای افزایش نرخ ها به 43.7 هزار دلار کاهش یافت

در رکود اخیر حتی ممکن است برای پال غافلگیر کننده باشد، در طی مصاحبه ای در 27 دسامبر، سرمایه گذار پیش بینی کرد که بیت کوین دارای یک شروع قوی در سال 2022 همانطور که او در آن زمان معتقد بود دوره فروش نهادی و کسب سود پایان سال به پایان رسیده است.

او گفت: «به نظر می‌رسد که آنها تمام شده‌اند، زیرا در هفته گذشته بازار در حال ریزش بوده است.

در ماه نوامبر، پال پیش‌بینی کرد که روند صعودی مانند دوره‌های قبلی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ در دسامبر به پایان نمی‌رسد و در عوض به پایان می‌رسد. تا حدود ژوئن تمدید شد. پال به جریان های نهادی سنگین در سه ماهه اول به عنوان دلیل اصلی این امر اشاره کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس