سال 2021 چیزهای بسیار خوبی داشت که به جلب توجه کریپتو کمک کرد، اما آیا سال 2022 سالی خواهد بود که کریپتو در نهایت به بسیاری از عملیات های اصلی نفوذ می کند؟

مربوط خواندن | ADALend در CardanoCube فهرست شده است

چرا کریپتو؟

بسیاری از مردم شروع به بررسی ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای خرید، صرفه جویی در پول، کسب درآمد و سرمایه گذاری بلند مدت کرده اند. خیلی چیزها در علت این اتفاق نقش دارند، اما همه صحبت‌ها نمی‌توانند اعداد را رد کنند، و اعداد دروغ نمی‌گویند. با پیشرو بودن بیت کوین، این ارز دیجیتال توانسته برای سومین سال متوالی عملکرد طلایی داشته باشد. آیا این می تواند ناشی از افزایش دارایی های دیجیتال با تغییر جهان به سمت الکترونیک یا از تورم باشد؟ طبق گزارش Arcane Research، یکی از چیزهایی که می دانیم این است که شاخص S&P 500 28٪ افزایش یافت و طلا در همان دوره 7٪ کاهش یافت و برای سومین سال متوالی است که بیت کوین از این دو پیشی می گیرد. این بدان معنا نیست که بیت کوین ارزش بیشتری نسبت به طلا دارد، اما این نشان می دهد که چگونه مردم از طریق وب شروع به تغییر از طرز تفکر قدیمی و تبدیل شدن به یک قلمرو ناشناخته جدید کرده اند.

بوم NFT

NFT ها شروع به تسخیر هنر اصلی کرده اند، زیرا مجموعه داران و سرمایه گذاران در وسط گرد هم می آیند تا عجله جدید را ببینند. بر اساس داده‌های DappRadar، توکن‌های غیرقابل تعویض، که معمولاً به عنوان NFT شناخته می‌شوند، شروع به افزایش سرعت کرده‌اند – بیش از 23 میلیارد دلار حجم معاملات ایجاد می‌کنند – دیوانگی دور از کمتر از 100 میلیون دلار ثبت شده در سال 2020. این موج احتمالاً با شروع پیوستن بسیاری از هنرمندان و مشاغل ادامه خواهد یافت. آیا این شروع موج جدیدی از سرمایه گذارانی است که فقط دیجیتالی می شوند؟

ما همچنین می دانیم که در آمریکا، ارز دیجیتال برای بسیاری از مردم موضوع داغ بود زیرا میلیاردها دلار در سراسر نقشه به دست آورد. بر اساس گزارش جدید شرکت نرم افزاری Chainalysis، سرمایه گذاران در ایالات متحده در سال 2020 حدود 4.1 میلیارد دلار سود واقعی بیت کوین به دست آوردند. اعداد سال 2021 احتمالاً از آن نیز فراتر رفته است.

کیف پول دیجیتال در مقابل بانک…

کیف پول های دیجیتال به شما امکان می دهد وجوه ارز دیجیتال شده را مانند یک حساب بانکی ذخیره و انتقال دهید. بسیاری از آنها مشوق های قابل توجهی ارائه می دهند و نرخ های بهره تهاجمی دارند، به علاوه کارت های فیزیکی دارند که می توانید در هر جایی از آنها استفاده کنید. مقداری 150 میلیون بزرگسالان آمریکایی می گویند که حداقل یک بار پول نقد و اعتبار را با کیف پول های دیجیتال تعویض کرده اند و با توجه به رشد کیف پول های داغ مانند Metamask، از مشاهده ادامه رشد این تعداد تعجب نکنید.

همه کیف‌پول‌های دیجیتالی مورد اشاره ذاتاً ارز دیجیتال نیستند، اما بانک‌ها شروع به اضافه کردن این ویژگی‌ها برای رسیدن به عقب کرده‌اند. علاوه بر همه این اعداد، Blockchain.com کیف پول هایی که امکان خرید بیت کوین را فراهم می کنند، رسیده است بیش از 70 میلیون کاربر کیف پول در پایان مارس 2021 – بنابراین ما می دانیم که همه چیز در حال رشد است.

با ادامه زمان، آمارهای بیشتری را باز خواهیم کرد تا ببینیم چه کسی در این مبارزه پیروز خواهد شد. و با توجه به اینکه جهان با یک بیماری همه گیر مواجه است، بسیاری از مردم به این کیف پول ها روی می آورند تا سرمایه گذاری های خود را چند برابر کنند تا در معاملات در صدر قرار بگیرند. آیا کریپتو می تواند آینده اقتصاد باشد یا مانند بسیاری از موارد قبلی در مسیر قرار خواهد گرفت؟

مربوط خواندن | رئیس جمهور بوکل BTC را 100 هزار دلار پیش بینی کرد با این امید که کشورهای بیشتری آن را به عنوان مناقصه قانونی بپذیرند

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر