سامسونگ پلتفرم NFT را برای تلویزیون های هوشمند معرفی کرد

تلویزیون های هوشمند آینده سامسونگ دارای یک پلتفرم داخلی خواهند بود که کاربران می توانند NFT ها را مرور، خرید و فروش کنند.

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، خط تولید تلویزیون های هوشمند جدید با پلتفرم NFT یکپارچه را معرفی کرد. طبق اعلام روز دوشنبه، تلویزیون‌های هوشمند 2022 سامسونگ مانند Micro LED، Neo QLED و The Frame دارای یک برنامه پلتفرم NFT هستند که می‌تواند برای کشف، خرید و تجارت آثار هنری دیجیتال استفاده شود.

این شرکت گفت: «با افزایش تقاضا برای NFT، نیاز به راه حلی برای چشم انداز پراکنده تماشا و خرید امروزی هرگز بیشتر از این نبوده است. اشاره شد.

در سال 2022، این شرکت قصد دارد اولین کاوشگر تلویزیون هوشمند NFT و جمع‌آوری بازار را معرفی کند. پلتفرم آتی بینندگان را قادر می‌سازد تا بدون ترک کاناپه، NFT‌ها را مرور کنند و همچنین تجارت کنند. در حالی که مشخص نیست دقیقاً کدام پلتفرم‌ها یا بازارهای NFT برای تجمیع گنجانده می‌شوند، سامسونگ قول داده است که تلویزیون‌های هوشمندش کیفیت تصویر را دستکاری نخواهند کرد و مقادیر از پیش تعیین شده سازنده NFT را حفظ خواهند کرد.

به غیر از ادغام NFT ها در محصولات خود، کنگلومرای چند ملیتی کره جنوبی فعالانه عمل کرده است. سرمایه گذاری در NFT و metaverse پروژه های خود را از طریق بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر خود، Samsung Next. چهارشنبه گذشته، این شرکت در دور سرمایه گذاری برای یک شرکت کرد پلتفرم بازی متاورس.

به غیر از سامسونگ، شرکت های بزرگ دیگری نیز سوار قطار NFT شده اند. در جولای 2021، کوکاکولا وارد NFT شد برای اهداف خیریه یک ماه بعد، ویزا یک CryptoPunk NFT خریداری کرد به قیمت 150000 دلار

مربوط: NFT برای کمک به آبجوسازان و کشاورزان برای حفظ میراث آبجو بلژیکی یونسکو

در همین حال، مجموعه‌های هنری دیجیتال و کلکسیون‌های دیجیتالی فروش NFT در سال گذشته غالب شد. 91٪ از کل فروش NFT. با افزایش فروش، شرکت های مبتنی بر NFT و metaverse بیشتر و بیشتر مبالغ قابل توجهی را برای تامین مالی پروژه های خود جمع آوری می کنند. شرکت‌های بازی‌های بلاک چین نیز این موضوع را مطرح کردند بیش از یک میلیارد سرمایه گذاری سال گذشته

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس