این بهبود قیمت بیت کوین به بالای سطح 67000 دلار دور فروش را به راه انداخته است، اما از اردوگاه معمول فروش سرمایه گذاران بزرگ نیست. این بار این معامله گران خرده پا هستند که چمدان های خود را تخلیه می کنند و فشار فروش را بر قیمت وارد می کنند. با این حال، با توجه به اینکه از نظر تاریخی، چنین فروش هایی وجود داشته است، این یک چیز کاملاً بد نیست برای قیمت بیت کوین صعودی است.

خرده فروشی بیت کوین کیف های خود را تخلیه می کند

در گزارشی در X (توئیتر سابق)، ردیاب داده های زنجیره ای Santiment روند جالبی را در میان سرمایه گذاران کوچک بیت کوین نشان داد. به عنوان قیمت بیت کوین از 67000 دلار گذشت در آخر هفته، این کیف پول های کوچک این زمان را به عنوان زمان فروش و تضمین سود انتخاب کردند.

خواندن مرتبط

این کیف پول‌هایی هستند که کمتر از 0.1 دارند بیت کوین روی موجودی آنها این بدان معناست که در بالاترین سطح، این کیف پول ها به طور متوسط ​​6000 دلار نگه می دارند. در فاصله یک هفته، Santiment اشاره می کند که دارایی های جمعی آنها 0.46٪ کاهش یافته است.

فروش در میان کیف پول‌های کوچک‌تر چیز جدیدی نیست، اما در این سطح، می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر قیمت داشته باشد. با این حال، در مقایسه با زمانی که نهنگ و کوسه دارایی های بیت کوین خود را بفروشند، فروش سرمایه گذاران خرد معمولاً نسبت به قیمت صعودی است. این به این دلیل است که وقتی معامله‌گران کوچک‌تر می‌فروشند، BTC توسط معامله‌گران بزرگ‌تر که معمولا دارایی‌های بلندمدت هستند، دریافت می‌کنند.

به عنوان آژانس بلاک چین Crynet توضیح می دهد در پاسخ به Santiment: «در حالی که واگذاری معامله گران کوچک ممکن است نگران کننده به نظر برسد، اما اغلب یک سیگنال صعودی است. از لحاظ تاریخی، این توزیع مجدد به دارندگان بزرگتر نشان دهنده قدرت قوی تری در بازار است. بیایید ببینیم این چگونه انجام می شود.»

احساسات صعودی در میان سرمایه گذاران افزایش می یابد

فروش توسط معامله گران کوچک بیت کوین در بحبوحه جهش صعودی صورت می گیرد. همانطور که Santiment در پست قبلی گزارش داد، افزایش قیمت در بین سرمایه گذاران بیت کوین اکنون به بالاترین سطح 4 ماهه رسیده است. آخرین باری که سرمایه گذاران چنین صعودی داشتند به ژانویه 2024 بازمی گردد، زمانی که قیمت بیت کوین به بالای 45000 دلار رسید.

خواندن مرتبط

احساسات وزنی بیت کوین اکنون در ارزش 0.99 قرار دارد، و اگرچه این مقدار هنوز از بالاترین رقم ژانویه خود یعنی تقریباً 1.8 پایین تر است، اما همچنان یکی از بالاترین ها در بین ارزش های بزرگ است. در حال حاضر، تنها احساسات وزنی Chainlink (LINK) پس از صعود به بالاترین سطح یک ساله جدید 1.829 بالاتر است.

احساسات وزنی اتریوم در حال حاضر در پایین -0.44 است، در حالی که XRP و BNB بایننس در حدود -0.37 هستند. این نشان می‌دهد که نزولی همچنان در میان این دارایی‌ها حاکم است، در حالی که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به دنبال بیت کوین برای رهبری بازار هستند.

در زمان نگارش، قیمت بیت کوین همچنان با قیمت بالای 66900 دلار معامله می شود. بر اساس داده‌های Coinmarketcap، بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، شاهد افزایش 6.78 درصدی در هفته گذشته و کاهش اندک 0.5 درصدی در روز گذشته است.

بیت کوین پس از افت کوتاه بهبود می یابد | منبع: BTCUSD در Tradingview.com

تصویر ویژه ایجاد شده با استفاده از Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر