بیت کوین هفته جدید را با نرخ نسبتا نزولی آغاز کرده است پس از سقوط فلش، قیمت بار دیگر به زیر 69000 دلار رسید. از آن زمان تا به حال بهبودی در قیمت بزرگترین ارز دیجیتال در فضا وجود داشته است. با این حال، این آسیب قبلاً وارد شده است زیرا در نتیجه ده‌ها هزار معامله‌گر کریپتو از موقعیت‌های اهرمی خود خارج شدند.

81000 معامله گر کریپتو 220 میلیون دلار ضرر کردند

سقوط فلش ​​بیت کوین به حمایت کمی بالاتر از 68800 دلار رسید، اما معامله گران کریپتو در حال حاضر ضربه بزرگ این حرکت بزرگ را احساس می کنند. در روز گذشته، بیش از 81 هزار معامله‌گر موقعیت‌های اهرمی خود را از دست داده‌اند و حجم نقدینگی‌های آنها انباشته شده است.

مطابق با داده ها از Coinglass، این تعداد به بالای 81400 معامله گر کریپتو رسیده است که در نتیجه سقوط منحل شده اند. در مجموع، بیش از 223 میلیون دلار نیز در این مدت از تمام موقعیت‌های فلاش شده از دست رفت. سپس، بزرگترین انحلال در صرافی OKX در جفت ETH-USD-SWAP انجام شد. این معامله گر به تنهایی 7 میلیون دلار از دست داد که موقعیت آنها منحل شد.

همانطور که انتظار می رفت، اکثر زیان ها از معامله گران بلند مدت بوده است، به طوری که Coinglass در مجموع 70.01٪ از موقعیت های منحل شده را Long ها نشان می دهد. این بدان معناست که حجم انحلال طولانی مدت در 24 ساعت گذشته به بالای 156 میلیون دلار رسیده است.

صرافی کریپتو با بیشترین حجم نقدینگی بود صرافی OKX46.87 درصد یا 104.61 میلیون دلار از کل انحلال ها را شامل می شود. بایننس با ۳۸.۷۲ درصد یا ۸۶.۴۱ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار گرفت. در همین حال، Bybit با 8.4٪، یا 18.75 میلیون دلار، سومین حجم انحلال بزرگ را دید.

انحلال‌های سرب بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین

به طور طبیعی، دارایی های ارز دیجیتال با بیشترین حجم نقدینگی بیت کوین و اتریوم، با 36.1 میلیون دلار و 28.98 میلیون دلار. با این حال، سکه های میم مانند دوج کوین و PEPE نیز شاهد افزایش تعداد خود بوده اند.

حجم انحلال دوج کوین برای دوره 24 ساعته به 10.4 میلیون دلار رسید که آن را جلوتر از سولانا با 8.3 میلیون دلار سپس آمدن پشت سر سولانا است PEPE، با افزایش حجم انحلال به 7.1 میلیون دلار.

در تمام این ارزهای ارز دیجیتال شده، معامله گران طولانی مدت همچنان متحمل ضررهای زیادی می شوند. حتی در بازه زمانی کوتاه تر، روند معامله گران بلند مدت همچنان تیره و تار به نظر می رسد. داده های Coinglass نشان می دهد که در 12 ساعت گذشته، معامله گران طولانی مدت 85.64 درصد از نقدینگی ها را به خود اختصاص داده اند. سپس در بازه های زمانی 4 ساعته و 1 ساعته به ترتیب 6.182% و 72.62% را به خود اختصاص می دهند.

همانطور که برای قیمت بیت کوین، گاوها همچنان به مبارزه با مقاومت در 69500 ​​دلار ادامه می دهند. بر اساس داده های Coinmarketcap، قیمت در حال حاضر در زمان نوشتن این مقاله با 1.1 درصد کاهش در روز گذشته در 69,450 دلار معامله می شود.

BTC price drops below $70,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Coinpaprika، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر