قیمت سولانا که نتوانست بالاترین سطح قبلی خود را در سال بشکند، به حرکت نزولی خود ادامه داد. از ارتفاع 118.88 دلاری، این سکه که در حال حاضر با عرضه کل 440،961،455 SOL و ارزش بازار 58.2 میلیون دلار در جایگاه پنجم در فضای کریپتو قرار دارد، بیش از 25 درصد کاهش داشته و هیچ نشانه ای از توقف نشان نمی دهد.

تا زمان نگارش این مقاله، قیمت SOL 2.76 درصد افزایش یافت و حدود 102.63 دلار معامله شد که کمتر از میانگین متحرک 100 روزه در 24 ساعت گذشته است. در همین حال، در بازه زمانی روزانه، قیمت یک کندل نزولی افت کرده است که نشان می دهد قیمت همچنان نزولی است.

شاخص میانگین متحرک معمولاً برای تعیین روند یک دارایی استفاده می شود که می تواند یک روند صعودی یا نزولی باشد. از آنجایی که قیمت سولانا زیر میانگین متحرک 100 روزه معامله می شود، آیا این می تواند به این معنی باشد که قیمت از یک روند صعودی به یک روند نزولی تغییر کرده است؟

سولانا در نمودار 4 ساعته

با بررسی فنی نمودار از بازه زمانی 4 ساعته و با کمک یک خط روند می‌توان دریافت که دو سطح مقاومت 118.88 دلار و 114.87 دلار توسط حرکت قبلی قیمت ایجاد شده است. همچنین می بینیم که قیمت از سطح حمایت 103.57 دلار شکسته است. بنابراین، قیمت مقصد بعدی ممکن است سطح پشتیبانی 92.84 دلار باشد.

این را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد:

Source: Tradingview.com

همچنین با نگاهی به نمودار تایم فریم 4 ساعته با کمک نشانگر MACD در تصویر بالا، می بینیم که هیستوگرام MACD در زیر خط صفر MACD روند دارد. هم خط MACD و هم خط سیگنال از خط صفر MACD عبور کرده اند و به زیر خط صفر MACD می روند، که نشان می دهد قیمت SOL نزولی است و می تواند به حرکت رو به پایین ادامه دهد.

نگاهی نهایی به نمودار با کمک Bull Power Vs. نشانگر هیستوگرام قدرت خرس، می بینیم که هیستوگرام ها در زیر خط صفر روند دارند. این نشان می دهد که خریداران به طور کامل شتاب در بازار را از دست داده اند و فروشندگان آن را به دست گرفته اند. بنابراین، قیمت به سمت پایین حرکت خواهد کرد.

ما می توانیم این را در تصویر زیر مشاهده کنیم:

قیمت SOL

Source: Tradingview.com

نتایج احتمالی در صورت ادامه کاهش قیمت SOL

اگر SOL به کاهش خود ادامه دهد، ممکن است شاهد حرکت قیمت به سمت سطح پشتیبانی 92.84 دلار باشیم. همچنین، اگر بتواند به زیر این سطح برسد، ممکن است قیمت بیشتر به سمت سطح حمایت 79.32 دلار حرکت کند.

طبق داده‌های CoinMarketCap، در حال حاضر، سولانا در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش جزئی 1.3 درصدی است.

نمودار قیمت سولانا از Tradingview.com (قیمت SOL)

SOL bulls struggle to maintain price at $102 | Source: SOLUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Coinfomania، نمودارها از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر