شانگهای متاورس را در برنامه توسعه خود گنجانده است

برنامه پنج ساله شانگهای خواستار استفاده از متاورس در خدمات عمومی، دفاتر تجاری، سرگرمی و تولید صنعتی و غیره است.

شانگهای، شلوغ ترین شهر چین، به دنبال راه هایی برای استفاده از متاورس در خدمات عمومی طی پنج سال آینده است.

برنامه توسعه پنج ساله کمیسیون اقتصادی و فناوری اطلاعات شهرداری شانگهای برای صنعت اطلاعات الکترونیک چهار مرز را برای اکتشاف ذکر کرده است که یکی از آنها متاورس است.

به گزارش CNBC گزارش، این مقاله خواستار ترویج استفاده از متاورس در خدمات عمومی، دفاتر تجاری، اوقات فراغت اجتماعی، تولید صنعتی، ایمنی تولید و بازی های الکترونیکی شد. این کمیسیون قصد دارد مطالعه و توسعه بیشتر فناوری‌های اساسی مانند حسگرها، تعاملات بلادرنگ و فناوری بلاک چین را تشویق کند.

علاقه چین به فناوری جدید در سال های اخیر تزلزل ناپذیر بوده است. تلاش های چین برای ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و استفاده از آن کیف پول های سخت افزاری بیومتریک دیجیتال زیرا یوان مجازی آن را به عنوان یک رهبر در صدور CBDC تثبیت کرده است.

در ماه مارس، شورای دولتی چین برنامه توسعه 5 ساله خود را منتشر کرد که شامل بسیاری از همین جبهه ها برای اکتشاف بود. همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، اصطلاح “بلاک چین” برای اولین بار در این کشور استفاده شد چهاردهمین برنامه پنج ساله چینسندی که اهداف اقتصادی کشور را برای پنج سال آینده که از سال 2021 تا 2025 ادامه دارد، ترسیم می کند.

مربوط: شرکت‌های چینی مسابقه علامت تجاری متاورس را آغاز می‌کنند

متاورس در ماه‌های اخیر به منطقه مورد علاقه بسیاری از شرکت‌های بزرگ تبدیل شده است. در ماه اکتبر، فیسبوک نام خود را به متا تغییر داد به منظور حمایت از محبوبیت اصطلاح متاورس.

با وجود بانک خلق چین (PBOC) هشدار در مورد متاورس و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در ماه نوامبر، بیش از 1000 کسب و کار چینی ده ها هزار درخواست علامت تجاری را ارسال کرده اند که به این اصطلاح اشاره دارد. بیش از 1360 کسب و کار چینی دارند کاربردی به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، برای 8534 علامت تجاری.

شرکت های چینی در حال انجام هستند در حال توسعه فن‌آوری‌های متاورس، با بایدو، تنسنت و علی‌بابا در میان کسانی که به شدت روی پروژه‌های مرتبط کار می‌کنند. هفته گذشته، بایدو اپلیکیشن متاورس XiRang خود را معرفی کرد، که شش سال دیگر به طور کامل راه اندازی می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس