شبکه ترا

    • بلاک چین Terra امروز برای دومین بار رسماً در بلوک 7607789 متوقف شد.
    • Terra Validators شبکه را متوقف کرده است تا طرحی برای بازسازی آن ارائه دهد.
    • آیا با بازگشت شبکه آنلاین، شتاب LUNA به سمت بالا حرکت می کند؟

Terra (LUNA) مشکلات همچنان ادامه دارد زیرا بلاک چین Terra برای دومین بار امروز به طور رسمی در بلوک 7607789 متوقف شد.

با توجه به پستی که در صفحه رسمی این پروژه در توییتر منتشر شد، “Terra Validators شبکه را متوقف کرده است تا برنامه ای برای بازسازی آن ارائه دهد.”

در نتیجه توقف شبکه Terra، چندین صرافی ارزهای دیجیتال معاملات و برداشت های LUNA را از فهرست حذف یا به طور موقت به حالت تعلیق درآورده اند. دو صرافی قابل توجه که فعالیت خود را در اطراف LUNA به طور موقت یا نامحدود متوقف کرده‌اند شامل کریپتو.com و Binance می‌شوند – بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات.

LUNA تقریباً 100٪ کاهش یافت (منبع:CoinMarketCap)
LUNA تقریباً 100٪ کاهش یافت (منبع:CoinMarketCap)

به گفته ردیاب بازار کریپتو، CoinMarketCap، قیمت LUNA به نزدیک 0 دلار کاهش یافته است و در حال حاضر 0.00004682 دلار است. این کاهش 99.99 درصدی است. سوال این است که آیا LUNA به کف خود رسیده است و اگر بله، آیا می‌تواند دوباره بالا بیاید؟

به نظر می رسد LUNA در 0.021 دلار پایین آمده است (منبع: Bitfinex)
به نظر می رسد LUNA در 0.021 دلار پایین آمده است (منبع: Bitfinex)

با نگاهی به نمودار 4 ساعته LUNA/USD در Bitfinex، قیمت بالاتر از قیمت نشان داده شده در CoinMarketCap است. علاوه بر این، به نظر می رسد قیمت LUNA در حدود 0.021 دلار تثبیت شده است. این امر پس از آن رخ می دهد که نوسان نزولی قیمت LUNA با افزایش حجم معاملات خرید مواجه شد. این منجر به یکسان شدن شیب قیمت شد.

اکنون که LUNA به پایین ترین سطح خود رسیده است، آیا سرمایه گذاران باهوش از این فرصت استفاده می کنند و می بینند که سکه زمانی بالای 100 دلار در هر سکه بوده است؟ مطمئناً پشتيباني و پشتيباني بسيار زيادي از اين پروژه وجود دارد كه نتواند در اين سطح بماند.

یکی از نشانه‌های مثبت این که همه چیز برای پروژه شروع می‌شود، زمانی است که فعالیت شبکه از سر گرفته شود و اعتبارسنجی‌ها در مورد راه آینده تصمیم بگیرند. این یک اثر گلوله برفی چشمگیر خواهد بود که شاهد افزایش قیمت در هفته های آینده، اگر نه در روزهای آینده، خواهد بود. البته، DYOR.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر