شرکت هلدینگ متمرکز بر NFT 50 دلار سری A جمع آوری می کند

پروژه‌های توکن غیرقابل تعویض میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز را در سال گذشته جذب کرده‌اند که بر افزایش تقاضا در این بخش تاکید می‌کند.

متاورسال، متصدی دارایی دیجیتال، روز سه شنبه اعلام کرد که یک دور سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری را برای گسترش بیشتر قابلیت های سرمایه گذاری خود در بخش های توکن غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس تکمیل کرده است.

دور سرمایه‌گذاری سری A توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری CoinFund و Foxhaven، با مشارکت اضافی Collab+Currency، Dapper Labs، Digital Currency Group، Franklin Templeton، Rarible، Theta Blockchain Ventures، Galaxy Vision Hill و دیگران انجام شد.

متاورسال گفت که از این بودجه برای گسترش تجارت متمرکز بر NFT خود استفاده خواهد کرد، از جمله به دست آوردن کلکسیون های دیجیتالی با مشخصات بالا و حمایت از پروژه هایی که توسط استودیوی مخاطره آمیز خود راه اندازی می شوند. این بودجه همچنین به Metaversal امکان مشارکت با پلتفرم NFT راریبل و بلاک چین Flow Dapper Labs را داد. Flow که زیرساخت NBA Top Shot و CryptoKitties را فراهم می کند، نیز توسط آن پشتیبانی می شود گوگل و فایل کوین، در میان سایر شرکای قابل توجه.

مربوط: مدیرعامل Square Enix برنامه‌هایی را برای بلاک چین، متاورس، NFT فاش می‌کند

NFTها عامل اصلی موفقیت جریان اصلی ارز دیجیتال و بلاک چین در سال 2021 بودند. بیش از 14 میلیارد دلار فروش داشته است در طول سال، با مجموعه‌های هنری دیجیتال و کلکسیون‌های دیجیتالی 91 درصد از تراکنش‌ها را تشکیل می‌دهند. با توجه به داده های صنعت در حالی که هنر دیجیتال تا به امروز تا حد زیادی بر بازار NFT تسلط داشته است، ممکن است به زودی با ورود آن تغییر کند NFT های موسیقی و کلکسیون های مد محور.

فروش NFT در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر به اوج خود رسید. منبع: NonFungible

صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر نیز NFT‌ها را به‌عنوان یک بردار اصلی رشد شناسایی کرده‌اند و پروژه‌هایی را در این فضا به میزان 2.1 میلیارد دلار تا سه ماهه سوم 2021 تأمین مالی کرده‌اند. با توجه به PitchBook. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، صندوق های خطرپذیر بیش از 17 میلیارد دلار سرمایه گذاری کردند در 10 ماهه اول سال 2021 وارد استارتاپ های مبتنی بر ارز دیجیتال و بلاک چین شد که بیش از سه برابر این میزان در کل سال 2020 بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس