در ماه گذشته، قیمت بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح 22 ماهه 49000 دلار، کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. در حال حاضر، بزرگترین ارز دیجیتال به زیر مقدار تعیین کننده سقوط کرده است مارک 40000 دلار، افزایش نگرانی در مورد چشم انداز روند صعودی مداوم و ساختار کلی بازار صعودی.

با این حال، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد پایین روند نزولی فعلی ممکن است نزدیک باشد، که به طور بالقوه زمینه را برای بازگشت احتمالی قیمت فراهم می‌کند.

قیمت بیت کوین برای جلوگیری از سقوط به 30000 دلار

مارکو یوهانینگ، تحلیلگر بازار، وضعیت را روشن می کند و بینشی از حرکت قیمت بیت کوین ارائه می دهد. یوهانینگ حاکی از مدت زیادی طول نمی کشد تا بیت کوین سطح 41500 دلار را بازیابی کند یا در صورت وقوع یک سناریو به طور بالقوه از سطح پایین تر صعود کند.

به گفته یوهانینگ، بیت کوین در نهایت با نقدینگی قابل توجهی در مسیر نزولی مواجه خواهد شد. قابل ذکر است که قیمت چندین بار به زیر 39000 دلار رسیده است که نشان دهنده وجود نقدینگی قابل توجه در این پایین است.

علاوه بر این، یوهانینگ به شک و تردید پیرامون قیمت حدود 37800 دلار اشاره می کند و در مقابل انتظارات گسترده از افت به محدوده پایین 30000 دلار استدلال می کند.

یوهانینگ تاکید می کند که نقدینگی اولیه زیر 40000 دلار است و در محدوده 30000 دلار پایین نیست. معامله گرانی که از محدوده 30000 دلاری پایین سود می برند، احتمالاً خود را تعدیل کرده اند توقف دستورات برای محافظت از دستاوردهای خود، لایه‌ای از حمایت را زیر پایین‌ترین سطح‌های برابر اخیر ایجاد می‌کنند.

هنگامی که قیمت شروع به رسیدن به این دستورات توقف می کند، فروش خودکار رخ می دهد، تا زمانی که با فشار خرید قابل توجهی مواجه شود، قیمت را پایین تر می آورد. این تحلیلگر به بلوک سفارش روزانه 37700 دلار و پشتیبانی از بازه زمانی بالا (HTF) در 385000 دلار اشاره می کند که نشان دهنده پتانسیل فشار خرید قابل توجه در این مناطق قیمتی است.

یوهانینگ همچنین احتمال پر شدن را برجسته می کند بورس کالای شیکاگو شکاف ها و عدم تعادل های (CME)، با عدم تعادل بعدی زیر 33000 دلار پیش بینی می شود.

رالی فشرده کوتاه قریب الوقوع است؟

به گفته یوهانینگ، احساسات غالب خرس‌های زیادی را نشان می‌دهد که منتظر کوتاه کردن A هستند زباله بازار. یوهانینگ پیش‌بینی می‌کند که پس از معکوس شدن قیمت ممکن است فشار کوتاهی رخ دهد و منجر به افزایش سریع قیمت شود.

از نظر سطوح اصلاحی فیبوناچی، یوهانینگ پیشنهاد می کند که از آنجایی که قیمت بیت کوین قبلاً سطح 40200 دلار را از دست داده است، به طور بالقوه می تواند به سطح 0.5٪ فیبوناچی سقوط کند که با سطوح بالای 37800 دلار مطابقت دارد.

جوهانینگ حدس می‌زند که قیمت ممکن است برای مدت کوتاهی به 37800 دلار برسد قبل از اینکه بالاتر از سطح حمایت HTF 38500 دلار بسته شود و زمینه را برای یک حرکت صعودی بالقوه فراهم کند.

اخیر روند نزولی در قیمت بیت کوین نگرانی ها در مورد ادامه روند صعودی افزایش یافته است. با این حال، مارکو یوهانینگ، تحلیلگر بازار، چندین استدلال مهم را ارائه می کند که از احتمال برگشت قیمت حمایت می کند.

نمودار روزانه کاهش قیمت بیت کوین به زیر 40000 دلار را نشان می دهد. منبع: BTCUSDT در TradingView.com

با قیمت فعلی بیت کوین 38900 دلار، احتمال افزایش فشار خرید در این منطقه وجود دارد. دیوار حمایتی با قیمت 385000 دلار تا کنون انعطاف پذیری را نشان داده است و عملکرد آن از نزدیک مشاهده خواهد شد.

اگر دیوار پشتیبانی نتواند حفظ شود، بازار مشاهده خواهد کرد که سطح قیمت 37800 دلار چگونه عمل می‌کند و آیا با تز تحلیلگر مطابقت دارد یا خیر.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر