قیمت بیت کوین به دلیل تصمیم گیری در مورد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) شاهد افزایش نوسان بود. فعالان بازار در هر نقطه از روزهای آینده منتظر اعلام هستند، که احتمالاً منجر به افزایش بیشتر نوسانات خواهد شد.

از زمان نوشتن این مقاله، قیمت بیت کوین با 1% سود در 24 ساعت گذشته با 43900 دلار معامله می شود. طی هفت روز گذشته، این ارز دیجیتال رشدی 3 درصدی را به ثبت رسانده و به عنوان بهترین دارایی در بین 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار عمل می کند.

روند قیمت بیت کوین در نمودار روزانه به سمت صعودی می رود. منبع: BTCUSDT در Tradingview

قیمت بیت کوین برای یک رالی عظیم آماده است؟

به گفته بسیاری از تحلیلگران، پیامدهای بالقوه برای قیمت بیت کوین در صورتی که ETF های نقطه ای تایید شوند، خواهد بود قیمت گذاری در این رویداد برای بازار “غیرممکن” است. بنابراین، اثرات صعودی این تایید تنها می‌تواند روی بیت کوین در میان‌مدت تا بلندمدت با ورود سرمایه به محصول مالی تاثیر بگذارد.

از سوی دیگر، همانطور که در بالا ذکر شد، نوسانات مستعد افزایش ناگهانی بوده است. در اواخر سال 2022، هر گونه خبر مربوط به ETF بیت کوین، بازار را هزاران دلار جابه جا کرد، به ویژه گزارش توسط کریپتو News ، Cointelegraph به طور نادرست اعلام می کند که محصول مالی را قبل از دریافت تأیید از کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) اعلام کرد.

توسعه دهنده Samson Mow ادعا می کند که این اثر می تواند به نفع قیمت بیت کوین باشد، زیرا آنها را فراتر از انتظار می برد. این هفته، دو گزارش متناقض توسط شرکت تحلیلی Matrixport، بیت کوین را به سطح حمایت بحرانی بازگرداند.

یک اثر مشابه ممکن است بیت کوین را به بالای منطقه 50000 دلاری بازگرداند. چمن زنی اظهار داشت:

بیت کوین به دلیل برخی اخبار جعلی از سوی یک تحلیلگر بی نام، 5 هزار دلار کاهش یافت. تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد وقتی ده‌ها ETF تأیید می‌شوند و شروع به خرید در بازار می‌کنند. ممکن است فکر کنید شمع امگا غیرممکن است، اما بسیار واقعی است.

اعتماد به بیت کوین قوی تر می شود

در حمایت از این تز صعودی، میز معاملات QCP Capital به اهرم اخیر “شسته شده” ناشی از گزارش های Matrixport اشاره کرد. با بازگشت بیت کوین به سطح 40000 دلار، بیش از 1 میلیارد دلار انحلال طولانی مدت آغاز شد.

با این حال، ارز دیجیتال دوباره صعود کرد و دوباره این سطوح را در منطقه میانی خود گرفت. در یک گزارشQCP Capital در رابطه با پتانسیل بیت کوین برای افزایش رشد قوی تر در میان مدت، موارد زیر را بیان کرد:

در حال حاضر، قسمت بالایی با مقاومت در ناحیه 46 تا 48.5k با پشتیبانی در منطقه 40.5 تا 42k باقی مانده است. علیرغم کاهش اهرمی، BTC به سطح 44000 صعود کرده است. در حالی که ما نسبت به واکنش تند و تیز زانو در برابر نزولی احتیاط می کنیم ، این اقدام قیمت انعطاف پذیر به ما اعتماد به نفس بیشتری به دیدگاه صعودی میان مدت به BTC که به سمت مارس/آوریل امسال نیمه می شود ، می دهد.

تصویر جلد از Unsplash، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر