شهردار نیویورک که به بیت‌کوین دستمزد می‌گیرد، خرید این افت را پیشنهاد می‌کند

اگر اریک آدامز سه چک اولیه خود را در بیت کوین بپذیرد، احتمالاً پس از کاهش قیمت به 42948 دلار، بیش از 1 بیت کوین به دست خواهد آورد.

اریک آدامز، شهردار شهر نیویورک که به تازگی سوگند خورده است، در حال حاضر از نفوذ خود برای صحبت علنی در مورد خرید افت اخیر بیت کوین استفاده می کند.

آدامز در مصاحبه پنجشنبه با Squawk Box CNBC گفت او هنوز اولین چک حقوق خود را به عنوان شهردار نیویورک دریافت نکرده بود، اما هدف خود را برای تبدیل شهر به بیت کوین تکرار کرد.بیت کوین) و هاب کریپتو. زمانی که اندرو راس سورکین، یکی از مجریان این پروژه به این موضوع اشاره کرد که قیمت دارایی ارز دیجیتال شده “پایین” آمده است – افت تا 43000 دلار اوایل امروز – به نظر می رسید شهردار نیویورک دلسرد نشده بود.

آدامز گفت: “گاهی اوقات بهترین زمان برای خرید زمانی است که چیزها پایین می آیند، بنابراین وقتی دوباره بالا می روند، شما سود خوبی کسب کرده اید.” می‌خواهید شهر نیویورک مرکز آن فناوری باشد.»

آدامز که پنج روز کامل در این سمت بوده است پس از پیروزی در انتخابات نوامبر، جایگزین بیل دی بلازیو به عنوان شهردار شهر نیویورک می شود. او در طول مبارزات انتخاباتی خود متعهد شد که شهر نیویورک را بسازد یک مرکز فناوری که «مرکز امنیت سایبری، مرکز خودروهای خودران، هواپیماهای بدون سرنشین، مرکز بیت‌کوین‌ها» خواهد بود و تاجر دوستدار ارز دیجیتال، اندرو یانگ را شکست داده و نامزد حزب دموکرات می‌شود.

به عنوان بخشی از تلاش های او برای ترویج فناوری ارز دیجیتال و بلاک چین – یا شاید الهام گرفته از آن دعوای دوستانه با فرانسیس سوارز، شهردار میامی – آدامز پس از انتخابات اعلام کرد که او قصد داشت سه چک اولش را بگیرد در بیت کوین با فرض اینکه شهردار نیویورک حقوق پایه 258750 دلاری را بپذیرد، چک های حقوق ماهانه هر کدام تقریباً 21562 دلار خواهد بود که در مجموع 1.51 BTC با قیمت 42948 دلار است.

مربوط: شهردار میامی قصد دارد چک حقوق بعدی را به طور کامل به بیت کوین بپذیرد

ایالت نیویورک اغلب مرکز توجه رسانه ها در رابطه با مقررات و اجرای قوانین برای شرکت های ارز دیجیتال در ایالات متحده است. دفتر دادستان کل نیویورک مسئول یک پرونده تسویه حساب از Bitfinex و Tether بود که در فوریه با پرداخت 18.5 میلیون دلار موافقت کرد در خسارت، و همچنین سفارش دانه سکه برای بستن درهایش پس از اینکه این شرکت ادعا کرد بیش از یک میلیون دلار از سرمایه گذاران کلاهبرداری کرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس