صرافی کریپتو، بازار جدید NFT کراکن برای صدور وام

جسی پاول گفت این صرافی از سال 2022 به بازاری برای توکن‌های غیرقابل تعویض و وام‌های با پشتوانه NFT گسترش خواهد یافت.

جسی پاول، بنیانگذار و مدیر عامل Kraken اخیراً به اشتراک گذاشته شده است در مصاحبه‌ای با بلومبرگ نیوز، صرافی ارز دیجیتال یک بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) راه‌اندازی می‌کند که کاربران را قادر می‌سازد در مقابل NFT‌های خود وجوه قرض کنند.

پاول توضیح داد که این شرکت قصد دارد در اوایل سال 2022 وارد فضای NFT شود و امیدوار است این ویژگی را برای تعیین ارزش انحلال یک NFT و اینکه آیا می توان آن را به عنوان وثیقه برای وام گذاشت، اضافه کند.

پاول گفت: “اگر کریپتوپانک را در Kraken سپرده گذاری کنید، ما می خواهیم بتوانیم ارزش آن را در حساب شما منعکس کنیم.”

با این حال، ارزش NFT ها در سراسر طیف است و تنها درصد کمی از دارندگان توکن کلکسیونی دیجیتالی دارند که ارزش آن به اندازه یک CryptoPunk است که قیمت پایه آن 66.9 اتر است.ETH) یا 273673 دلار در زمان انتشار.

به گفته پاول، ابزار NFT در سال آینده منفجر خواهد شد:

فاز یک حدس و گمان بود، فاز دوم خرید آثار هنری و حمایت از هنرمندان است، فاز سوم استفاده‌های کاربردی از NFT خواهد بود.

علاوه بر این، کراکن اخیراً Staked را خریداری کرد، یک پلتفرم زیرساختی که در تلاش برای جذب سرمایه گذاران جدید، امکان اشتراک گذاری غیرقانونی ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. مشتریان Kraken اکنون می‌توانند با حفظ کنترل بر دارایی‌های دیجیتال خود، جوایز ارزهای دیجیتال و بازدهی کسب کنند.

Kraken در سال 2011 تاسیس شد و به یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در سراسر جهان تبدیل شده است. رتبه بندی بر اساس داده‌های CoinMarketCap، از نظر میانگین نقدینگی، حجم و ذخایر دارایی‌های دیجیتال، جزو برترین‌ها است.

مربوط: Nexo با Three Arrows Capital برای راه‌اندازی وام‌دهی NFT و خدمات تأمین مالی هنر شریک می‌شود

اعلام کراکن نشان می‌دهد که چگونه وام‌های با پشتوانه NFT به طور فزاینده‌ای رایج می‌شوند، زیرا پلتفرم‌های DeFi بیشتری، مانند Arcade و Nexo، این مدل وام جدید را ارائه می‌کنند. همانطور که کوین تلگراف اخیرا گزارش داده است، آرکید یک دور سرمایه گذاری 15 میلیون دلاری را بسته است در دسامبر به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای رشد پیشنهادات خود و جذب سرمایه گذاران بیشتر به پلت فرم NFT وثیقه ای خود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس