صرافی FTX جایزه 1 میلیون دلاری را برای بانک ها برای پذیرش استیبل کوین ها در نظر می گیرد

استیبل کوین‌هایی مانند USDT در ایالات متحده تحت نظارت هستند و برخی از قانونگذاران خواستار نظارت بیشتر نظارتی بر صنعت هستند.

صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال FTX از بانک‌ها می‌خواهد تا در مورد امکان پذیرش استیبل کوین‌ها در ازای یک میلیون دلار پاداش صحبت کنند.

در یک پست توییتر سه شنبه، FTX گفت در حال بررسی شکل‌گیری روابط با بانک‌ها در مناطق مختلف بود تا به کاربران این امکان را بدهد که از طریق استیبل کوین‌ها «سپرده‌ها و برداشت‌های تقریباً رایگان و فوری» داشته باشند. صرافی ایده ارائه یک جایزه 1 میلیون دلاری برای اولین بانک در هر منطقه را مطرح کرد که توکن ها را بپذیرد، اما اشاره کرد که برای دادن بیشتر آماده است.

بیش از 350000 دنبال کننده صرافی در توییتر به دنبال مدیر عامل FTX سام بنکمن-فرید یا SBF رسید. پیشنهاد می کند برای حرکت رو به جلو به عنوان یک صنعت، به وضوح نظارتی بیشتری برای فضای ارز دیجیتال – از جمله استیبل کوین‌ها – نیاز بود. به گفته مدیرعامل، پدید آوردن یک «چارچوب مبتنی بر گزارش/شفافیت/حسابرسی» برای تأیید نحوه پشتیبانی کوین‌ها، «۸۰ درصد مشکلات را حل می‌کند و در عین حال به استیبل کوین‌ها اجازه می‌دهد در خشکی رشد کنند».

FTX گفت هدف آن مخاطبانی از جمله بانک‌های ایالات متحده، اما نه محدود به آنها، برای توافق بر سر استیبل کوین‌ها بود، و برای صحبت با اتحادیه‌های اعتباری باز بود. این صرافی در آنتیگوا و باربودا و مقر آن در باهاما است، اما FTX US را برای کاربران ایالات متحده نیز اجرا می کند.

ما به تازگی یک بانک خریداری کرده ایم و این ایده خوبی است. گفت الیور فون لندسبرگ سادی، مدیر عامل گروه BCB مستقر در لندن. “هیچ جایزه ای برای ما لازم نیست، شما از قبل مشتری ما هستید و همه ما در دراز مدت سود می بریم.”

مربوط: رگولاتورها برای استیبل کوین می آیند، اما از چه چیزی باید شروع کنند؟

امسال، با گروه کاری رئیس جمهور در بازارهای مالی، بسیاری از رگولاتورهای ایالات متحده توجه خود را به استیبل کوین ها معطوف کردند. انتشار گزارشی در ماه نوامبر پیشنهاد می کند که ناشران باید تحت “نظارت مناسب فدرال” مشابه نظارت بانک ها باشند. نلی لیانگ، معاون وزیر خزانه داری در امور مالی داخلی نیز به قوانین اضافی اشاره کرد روی سکه ها تاثیر می گذارد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس