صندوق‌های ارز دیجیتال در سال 2021 با رشد پذیرش نهادی 9.3 میلیارد دلار ورودی جذب کردند.

مدیران سرمایه گذاری کریپتو در پایان سال 2021 دارایی 62.5 میلیارد دلاری تحت مدیریت داشتند که محصولات بیت کوین سرمایه گذاری های قابل توجهی را جذب کردند.

صندوق‌های ارز دیجیتال سازمانی در سال 2021 به دلیل تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین، جریان‌های ورودی رکوردی را جذب کردند.بیت کوین) و اتر (ETH) در طول یک بازار افزایشی بی ثبات و اغلب غیرقابل پیش بینی به رشد خود ادامه داد.

بر اساس آخرین داده‌های CoinShares که در روز سه‌شنبه منتشر شد، محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو در طول سال ۹.۳ میلیارد دلار ورودی به ثبت رساندند که از ۶.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است. صندوق‌های بیت‌کوین در سال گذشته 6.3 میلیارد دلار سرمایه جذب کردند، در حالی که محصولات اتر در مجموع نزدیک به 1.4 میلیارد دلار ورودی داشتند. صندوق‌های چند دارایی نیز محبوب بودند و 775 میلیون دلار سرمایه سرمایه‌گذار را جذب کردند.

در مجموع 37 محصول سرمایه گذاری در سال 2021 راه اندازی شد، در مقایسه با 24 محصولی که در سال قبل به بازار عرضه شد. قابل ذکر است، دارایی‌های ارز دیجیتال که در محصولات سرمایه‌گذاری گنجانده شده بودند از ۹ سال قبل به ۱۵ افزایش یافت.

Grayscale با 43.5 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت تا 3 ژانویه، تنها بزرگترین مدیر دارایی ارزهای دیجیتال است. سایر مدیران دارایی چند میلیارد دلاری شامل 3iQ، 21Shares، ETC Group، Purpose و ProShares هستند.

با وجود نوسانات عظیم، رمزارزها در سال 2021 به رسمیت شناخته شدند، با مشارکت سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی در بازار. سال 2021 سالی بود که ارزهای دیجیتال به یک طبقه دارایی چند تریلیون دلاری تبدیل شد و آن را در رادار مدیران صندوق ها و دفاتر خانواده قرار داد. در طول مسیر، تعداد زیادی از محصولات معامله شده در مبادلات بیت کوین وارد بازار شد، از جمله هدف ETF بیت کوین در کانادا، که به سرمایه گذاران آمریکای شمالی اجازه می دهد تا در معرض دارایی دیجیتال پیشرو قرار بگیرند.

مربوط: در میان پیش‌بینی‌ها از «آتش بازی» قیمت بیت‌کوین در این ماه، مسابقات بهره باز بیت‌کوین رکورد بالایی را به ثبت رساند

رگولاتورها در ایالات متحده همچنین چندین ETF بیت کوین مرتبط با معاملات آتی را در سال 2021 تأیید می کنند و در را برای پذیرش گسترده تر سازمانی باز می کنند. انتظار می رود کمیسیون بورس و اوراق بهادار رای خود را در مورد یک جفت صادر کند صندوق های بیت کوین با پشتوانه فیزیکی از NYSE Arca و Grayscale در اوایل فوریه.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس