طبق نظرسنجی مدیرعامل توییتر، کاربران Airbnb گزینه های پرداخت ارز دیجیتال را می خواهند

مدیر عامل AirBnB پیشنهاد کرد که گزینه پرداخت ارز دیجیتال احتمالی این پلتفرم به یک یا دو ارز دیجیتال محدود نخواهد شد.

برایان چسکی، مدیرعامل Airbnb توییت کرد یک نظرسنجی روز دوشنبه از حدود 400000 دنبال کننده او پرسید که آنها از پلت فرم اجاره در سال 2022 چه می خواهند.

Chesky امروز فاش کرد که اکثر پاسخ دهندگان می خواهند بتوانند با بیت کوین پرداخت کنند.بیت کوین) یا سایر ارزهای دیجیتال محبوب هنگام اجاره خانه یا آپارتمان بعدی خود در Airbnb. سایر درخواست‌ها شامل نمایش قیمت‌های واضح، برنامه وفاداری برای بازدیدکنندگان، هزینه‌های تمیز کردن به‌روز، و افزایش خدمات مشتری بود.

چسکی همچنین اضافه کرد که چندین ایده توکن دیده است که به این معنی است که انتخاب پرداخت بالقوه ارز دیجیتال Airbnb به یک یا دو دارایی دیجیتال محدود نخواهد شد. Airbnb در حال حاضر Visa، MasterCard، Apple Pay، Google Pay و PayPal را به عنوان روش‌های پرداخت می‌پذیرد. مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد که شرکت اقامتی از سال 2013 تاکنون 336 میلیارد دلار تراکنش انجام داده است.

چسکی در مورد پتانسیل فن آوری های جدید پر سر و صدا بوده است. در ماه سپتامبر، او گفت فاکس بیزنس که این شرکت سوالات زیادی در مورد پرداخت های ارز دیجیتال دریافت کرده بود:

ما درخواست های زیادی دریافت می کنیم، من سال هاست که آن را دریافت می کنم، امروز چیزی برای اعلام آن ندارم.

در طول یک نوامبر مصاحبه با نیلای پاتل از The Verge، از او در مورد افکارش در مورد آینده کریپتو و متاورس پرسیده شد:

ما قطعاً در حال بررسی آن هستیم. کاملاً. مانند انقلاب در سفر، به وضوح انقلابی در کریپتو در حال رخ دادن است. Airbnb و crypto هر دو روابط جالبی با اعتماد دارند.”

مربوط: صرافی کریپتو قرارداد مشتقات Airbnb را قبل از عرضه اولیه عمومی فهرست می کند

او در ادامه خاطرنشان کرد که برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، کارمند سابق Airbnb بود. هیاهوی ارزهای دیجیتال پیرامون Airbnb در بحبوحه افزایش رقابت از جایگزین های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین مانند Dtravel از Travala.com، که خدمات اجاره تعطیلات را ارائه می دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس