طبق گزارش‌ها، استخراج کریپتو در تایلند به دلیل ممنوعیت کریپتو چین افزایش یافته است

تایلند یکی از کشورهایی است که از سرکوب کریپتو چین سرمایه گذاری می کند و سرمایه گذاران خرد به طور فزاینده ای به استخراج کریپتو می پردازند.

استخراج ارزهای دیجیتال خرده‌فروشی در تایلند ظاهراً به دلیل تسلیم شدن ماینرهای چینی ناشی از روش جدید این کشور تقویت شده است. مگا ممنوعیت کریپتو اجرا شد در سپتامبر.

کارآفرینان تایلندی و کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای از استخراج‌کنندگان چینی برای خلاص شدن از شر ماشین‌های استخراج ارز دیجیتال خود، الجزیره، سرمایه‌گذاری کرده‌اند. گزارش شده است چهار شنبه.

یکی از بیت کوین های تایلندی: «لحظه ای که چین ارز دیجیتال را ممنوع کرد، ما به وجد آمدیم.بیت کوین) مشتاق و تبدیل به معدنچی گفت.

این ماینر که خواست نامش فاش نشود، ادعا کرد که یک واحد استخراج کریپتو کوچک با انرژی خورشیدی را با قیمت حدود 30000 دلار راه اندازی کرده است. او گفت: “من همه چیز را در سه ماه انجام دادم.”

یکی دیگر از کارآفرینان صنعت، Pongsakorn Tongtaveenan، یک تجارت فروش برای دستگاه‌های استخراج کریپتو در تایلند راه‌اندازی کرد و طبق گزارش‌ها، صدها ماینر مدار مجتمع (ASIC) چینی را به سرمایه‌گذاران کوچک محلی فروخت.

طبق گفته Pongsakorn، قیمت ASIC مانند Bitmain Antminer SJ19 Pro به دلیل خروج ماینر چینی قبل از بازگشت به حالت عادی در میان تقاضای رو به رشد محلی، 30 درصد سقوط کرد.

پونگساکورن معتقد است که افزایش محبوبیت استخراج کریپتوهای خرده‌فروشی در تایلند به دلیل افرادی است که به دنبال درآمد پایدار در طول همه‌گیری هستند و همچنین سرمایه‌گذاران نسبت به آینده دارایی‌های دیجیتال خوش‌بین‌تر هستند.

بیت کوین طلای دنیای دیجیتال است. اما یک دکل استخراج مانند سهام معدن طلا است: با توجه به قیمت طلا به شما سود سهام پرداخت می شود.

تایلند تنها کشوری نیست که توسعه استخراج کریپتو از خروج ماینرهای کریپتو چین سود برده است. کشورهایی مانند ایالات متحده، قزاقستان و روسیه به دلیل سرکوب کریپتوهای چینی، شاهد هجوم گسترده عملیات‌های استخراج ارز دیجیتال جدید بوده‌اند.

مربوط: تایلند در اوایل سال 2022 “خط قرمز” را برای رمزارزها تعریف می کند

محبوبیت روزافزون ماینینگ کریپتو در تایلند مطابق با این موضوع است استقبال پررونق ارزهای دیجیتال محلیبا افزایش گردش مالی در چندین صرافی ارز دیجیتال محلی از 538 میلیون دلار در سال گذشته به 6.6 میلیون دلار در نوامبر 2021.

تقاضای سازمانی برای کریپتو در تایلند نیز به طور قابل توجهی در حال رشد بوده است. در اوایل نوامبر، قدیمی ترین بانک تایلند، Siam Commercial Bank، 537 میلیون دلار برای خرید 51 درصد از سهام بیت‌کوب پرداخت کرد، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال تایلند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس