اتریوم بار دیگر وضعیت کاهش تورم خود را مشاهده کرد در کانون توجه قرار دارد زیرا شبکه همچنان شاهد کاهش قابل توجه تعداد توکن های ETH در گردش است. این ناشی از این باور است که گاو بازی و برخی عوامل دیگر می تواند به حفظ این روند کمک کند.

ETH بیشتر از گردش خارج می شود

مطابق با داده ها از پول اولتراسوند، اتریوم کاهش یافته است عرضه در گردش آن در هفت روز گذشته، با خروج بیش از 14160 ETH از گردش. این نتیجه بیش از 30700 است در حال سوختن در این مدت در حالی که فقط بیش از 16500 ETH در همین بازه زمانی صادر شده است.

این توسعه روند رو به رشدی را ادامه می دهد که در آن تعداد توکن های سوزانده شده از تعداد توکن های صادر شده بیشتر است. NewsBTC قبلا گزارش داده بود در این ماه چگونه بیش از 106000 ETH در 30 روز گذشته (بین 4 نوامبر و 4 دسامبر) سوزانده شده است. در همان زمان، فقط بیش از 70000 ETH صادر شده بود.

این روند کاهش تورم به افزایش تعداد نسبت داده شده است تایید کننده ها در حال خروج را اکوسیستم اتریوم. گفته می شود این روند از ابتدای اکتبر آغاز شده است. گلس‌نود خاطرنشان کرد که میانگین تعداد اعتبارسنجی‌های خروجی در روز از 309 به 1018 اعتبارسنجی در روز در ابتدای اکتبر افزایش یافته است.

این تنها عامل کمک کننده نیست، زیرا فعالیت شبکه در اتریوم به طور قابل توجهی افزایش یافته است. مطابق با داده ها از Etherscan، تعداد روزانه تراکنش های شبکه در هفت روز گذشته بیش از یک میلیون تراکنش بوده است. این باعث افزایش هزینه های گاز شده و باعث سوزاندن ETH بیشتر با گاز می شود پروتکل EIP-1559.

ETH price rises above $2,200 | Source: ETHUSD on Tradingview.com

انتظار می رود روند کاهش قیمت اتریوم ادامه یابد

تصادفی نیست که فعالیت شبکه در اتریوم افزایش یافته است زیرا بسیاری همچنان خود را در آستانه روند صعودی قریب الوقوع قرار می دهند که پیش بینی می شود در سال 2024 شروع شود. افزایش اخیر در حجم معاملات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در اتریوم نیز عامل مهمی بوده است. انتظار می رود زمانی که بازار صعودی روند کامل خود را طی کند، این روند ادامه یابد.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت این واقعیت است که انتظار می رود در صورت معلق بودن، نقدینگی بیشتری به اکوسیستم اتریوم سرازیر شود. برنامه های Ethereum Spot ETFs تایید شود این احتمالاً باعث افزایش بیشتر فعالیت معاملاتی در شبکه می شود زیرا بسیاری به دنبال سرمایه گذاری در دومین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار هستند.

سرمایه گذاران ETH بدون شک از این واقعیت که مسیر آینده ETH صعودی به نظر می رسد خوشحال خواهد شد. می توان انتظار داشت که ارزش توکن کریپتو با ادامه حفظ این وضعیت کاهش تورم افزایش یابد. هرچه ETH کمتر در گردش باشد، احتمالاً ارزشمندتر خواهد بود.

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم در حدود 2270 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد رشد داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

تصویر برجسته از Coinpedia، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر