برخی از اصول بنیادی بیت کوین نشان می دهد ارز دیجیتالهای پرچمدار به خوبی برای رشد بیشتر در آغاز شده است این بازار گاوی. با این حال، کاهش اخیر قیمت آن باعث نگرانی در مورد دلیل این روند نزولی شده است، علیرغم اینکه همه چیز حاکی از یک حرکت صعودی مداوم است.

عرضه بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین حد در 4 سال گذشته رسید

داده ها از پلتفرم تحلیل زنجیره ای کریپتوQuant تاکید کرد که عرضه بیت کوین در صرافی ها طی 4 سال نزدیک به 40 درصد کاهش داشته است و در حال کاهش است نصف شدن بیت کوین. این بر احساسات صعودی در اطراف تاکید می کند اکوسیستم بیت کوین از آنجایی که کاهش عرضه در عرضه نشان می دهد که اکثر سرمایه گذاران برنامه ای برای فروش دارایی های خود به این زودی ندارند.

داده‌های کریپتوQuant همچنین به این موضوع اشاره کردند تقاضای بیت کوین در حال پیشی گرفتن از عرضه خود است، که گفته می شود از سال 2020 روند غالب بوده است. این پیشرفت یک روایت صعودی ارائه می دهد زیرا می تواند به افزایش ارزش بیت کوین ادامه دهد زیرا “کمبود ارزش درک شده را افزایش می دهد.” همچنین انتظار می‌رود این روند پس از وقوع نصف شدن از زمان عرضه استخراج‌کنندگان ادامه یابد نصف خواهد شد.

جالب اینجاست که عدم تعادل بین تقاضا و عرضه بیت کوین باعث شده است که تحلیلگران ارزهای دیجیتال دوست داشته باشند MacronautBTC را باور کنید قیمت بیت کوین می تواند تا 237000 دلار افزایش یابد. به این ترتیب، علیرغم اینکه توکن کریپتو به a ضربه زده است، هنوز انتظارات زیادی از بیت کوین وجود دارد بالاترین رکورد جدید (ATH) 73750 دلار

چرا قیمت بیت کوین در حال سقوط است

الکس کروگر، تحلیلگر ارز دیجیتال دارد مشخص شده است دلایل مختلفی که باعث می شود قیمت بیت کوین علیرغم پایه های قوی آن سقوط کند. اولین دلیلی که او به آن اشاره کرد این واقعیت بود که معامله گران ارزهای دیجیتال در بازار مشتقه احتمالاً به این دلیل که به نظر می رسد طمع و طمع در حال ایجاد شدن است و معامله گران سرمایه بیشتری را در انتظار افزایش بیشتر قیمت ها به کار می گیرند، به نظر می رسد.

کروگر اشاره کرد که ETH همچنین می تواند بازار را با امید به پایین بکشد SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) تایید کردن ETF های اتریوم را مشخص کنید رو به زوال بیت کوینیست اخیرا گزارش داده است که شانس تایید این صندوق های سرمایه گذاری در چند ماه گذشته به شدت کاهش یافته است و به 35 درصد کاهش یافته است.

سومین دلیلی که کروگر ذکر کرد، دلیل منفی است ورودی بیت کوین ETF، که اخیراً به یک روند تبدیل شده است. علاقه به این صندوق های بیت کوین کاهش یافته است و سرمایه گذاران ترجیح می دهند به جای آن سود ببرند. در 19 مارس، BitMEX Research آشکار کرد که این ETF ها شاهد خروج خالص خالص 326 میلیون دلاری بودند.

معامله‌گر و تحلیلگر کریپتو Rekt Capital نیز پیشنهادی که بیت کوین در حال حاضر در «نهایی قبل از نصف شدن مجدد» است. بنابراین، پیش از رویداد Halving که قرار است در ماه آوریل برگزار شود، می توان انتظار اصلاحات قابل توجهی در قیمت داشت.

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین در حدود 63000 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

BTC rises above $64,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر ویژه از کمیسیون مالی، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر