فراکتال: 110K به بازار جدید بازی NFT بنیانگذار Discord of Twitch بپیوندید

پس از راه اندازی بازار بازی فراکتال NFT، جاستین کان، یکی از بنیانگذاران Twitch، NFT ها را «آینده بازی» نامید.

جاستین کان، یکی از بنیانگذاران توییچ، دیروز بازار NFT جدیدی را با محوریت بازی های بلاک چین راه اندازی کرد که فراکتال نام داشت.

گروه Discord فراکتال از آن زمان تا کنون انباشته شده بیش از 111000 عضو، علیرغم اینکه تنها دو هفته پیش اعلام شد. در زمان نگارش این مقاله، به نظر می‌رسد که بیشترین فروش روی پلتفرم تا کنون مربوط به Baby Scoot NFT بوده است که برای 4 Solana (SOL) تقریباً 680 دلار ارزش دارد.

در مبتنی بر سولانا بازار به کاربران امکان خرید، تجارت و نگهداری را می دهد NFT های مورد استفاده در بازی های بلاک چین. در اطلاعیه ای ساخته شده است دیروز، این شرکت از اولین بازی های بلاک چین شریک خود، از جمله The Sandbox، Nyan Heroes، Caveworld و Genopets رونمایی کرد.

به عنوان بخشی از این اعلامیه، کان جامعه 111000 فراکتال قوی را به عنوان یکی از “سریعترین رشد” در رمزارزها نامگذاری کرد و افزود:

“دارایی های دیجیتال بادوام از طریق NFT ها آینده بازی هستند. ما با برخی از نوآورترین شرکت های بازی در بلاک چین Solana شریک شده ایم تا آینده را به جلو ببریم.”

او افزود: «بازیکنان در مورد بازی‌های بلاک چین هیجان‌زده هستند و ما از تمام تجربیات جدیدی که توسط آن‌ها فعال می‌شود هیجان‌زده هستیم».

در یک پست وبلاگ جداگانه، فراکتال نیز آشکار کرد که 100000 NFT فراکتال را برای اعضای خود ارسال می کند و این موضوع را اذیت می کند که آنها ممکن است دارای حقوق حاکمیتی بر بازار باشند و در بازی مزایای درون بازی را در آینده ارائه دهند.

فراکتال ها هم در بازار فراکتال و هم در جامعه ما مزایایی خواهند داشت. اسرارآمیز و قدرتمند، پتانسیل کامل آنها هنوز کشف نشده است. شاید در آینده، آن‌ها قدرت‌ها و توانایی‌های ویژه‌ای را در بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین مورد علاقه شما اعطا کنند یا درهای دنیای هیجان‌انگیز جدید را که برای کاوش آماده هستند باز کنند.»

فراکتال همچنین اشاره کرد که در نهایت پشتیبانی از سایر بلاک چین ها را گسترش خواهد داد و اتریوم احتمالاً با توجه به اینکه Sandbox در ردیف بعدی قرار خواهد گرفت. پروژه متاورس بر روی شبکه ساخته شده است.

در حال حاضر، کاربران می توانند کیف پول های سولانا مانند فانتوم را به هم متصل کنند و هر یک از NFT های پروژه های بازی مبتنی بر Solana را خریداری و بفروشند.

مربوط: نیفتی نیوز: مهمانی NYE میدان تایمز دسنترالند، میمون های جهش یافته به موز می روند

وندی هوانگ، یکی از بنیانگذاران Nyan Heroes مستقر در استرالیا، در صحبت با Cointelegraph، تیم قوی پشت فراکتال را دلیل اصلی تصمیم این شرکت برای مشارکت با این پلتفرم ذکر کرد.

«بازار NFT بازی محور فراکتال این پتانسیل را دارد که به هاب و جمع‌آوری برتر برای گیمرها و جوامع بازی تبدیل شود. قدرت تیم موسس آنها به Nyan Heroes اطمینان بیشتری می دهد که می توانند به یک پلتفرم Steam مانند تبدیل شوند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس