متاورس در حال تغییر نحوه تعامل ما با یکدیگر است و دنیای دو بعدی اینترنت را به دنیایی سه بعدی تبدیل می کند که در آن می توانیم با هم ملاقات کنیم، ارتباط برقرار کنیم، درگیر شویم و حتی بازی کنیم. SPACE با دنیای مجازی خود که کاربر را به محیط‌های رنگارنگ و دوستانه برای ملاقات، نمایش هنر و برگزاری کنفرانس جهانی ما سوق می‌دهد، این یک قدم جلوتر رفته است. SPACE قرار است به یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در فناوری Metaverse تبدیل شود، که توسط آخرین دور جمع‌آوری کمک مالی آنها تامین می‌شود. این شرکت نوآور 7 میلیون دلار از انواع صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر ردیف 1، از جمله نام هایی مانند Coinfund، آزمایشگاه داپر (سازندگان NBA Top Shot and Flow)، گروه ارز دیجیتال، برندهای آنیموکا و سرمایه هوف.

نسخه Alpha دسترسی زودهنگام SPACE در حال حاضر بیش از 10000 کاربر اولیه را جذب کرده است و دارای ادغام با بیش از 100 شرکت پیشرو مختلف از دنیای هنر، مد و موسیقی است.

برای تجارت و فعالیت های اجتماعی به مقصد بروید

SPACE مقصدی برای جهان‌های مجازی جدید خواهد بود که بازدیدکنندگان را درگیر فعالیت‌های اجتماعی و کاری می‌کند، منطقه‌ای برای ترکیب و همکاری برندها و کاربران، با نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و مناطق پاتوق.

بنیانگذار فضاباتیس صمدیان گفت:از آنجایی که متاورس به پذیرش انبوه خود ادامه می‌دهد و به مکانی تبدیل می‌شود که افراد زیادی برای معاشرت با یکدیگر ملاقات می‌کنند، یک تکامل طبیعی تجارت است، چیزی که Space بر آن متمرکز شده است. کاربران می‌خواهند بتوانند نمایش‌ها را مشاهده کنند، اقلام بخرند، اقلام بفروشند و با کالاهای دیجیتال در متاورس تعامل داشته باشند. Space در حال ساخت Shopify برای متاورس است تا سازندگان را قادر سازد اقلام دیجیتال خود را به صورت مهم در دست بفروشند و به کاربران اجازه دهند آن را خریداری کنند.

استودیو Polygon مشتاق حمایت از پروژه هایی مانند Space است. به گفته بنیانگذار Polygon، Sandeep Nailwal “Tاو برای معدود بازیکنانی که آینده کار و تجارت را به وب 3 می آورند، رقابت می کند، و تیم SPACE یکی از امیدوارکننده ترین آنهاست که در ساختن دنیای مجازی تجارت پیشتاز خواهد بود.”

آینده روشن است و نه فقط برای دنیای بازی های متاورس مانند Axie Infinity و Sandbox، با رهبرانی مانند SPACE که از دنیای تجارت در داخل Metaverse حمایت می کنند، امکانات بی پایان است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر