میلیاردر مکزیکی ریکاردو سالیناس پلیگو همیشه یکی از حامیان بزرگ بیت کوین بوده است. این میلیاردر بارها به سرمایه گذاران گفته است که با توجه به پتانسیل بیت کوین و اینکه چگونه می تواند به عنوان محافظ تورم عمل کند، روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند. او بار دیگر آشکارا حمایت خود را از دارایی دیجیتال در یک ویدیوی کریسمس نشان داده است که در آن به سرمایه گذاران توصیه کرده است که از فیات دوری کنند و پول خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

ارائه توصیه های بیت کوین برای تعطیلات

در ویدئو این میلیاردر در حساب توییتر خود با تقریباً 1 میلیون دنبال کننده، توصیه های مهمی در مورد زندگی و سرمایه گذاری ارائه کرد. پیام او شامل این بود که از پیروانش می‌خواست تا با حسادت تسلیم نشوند و وقتی آزادی و نوآوری خود را دنبال می‌کنند همیشه به خود ایمان داشته باشند. او همچنین توصیه های مناسبی در مورد سرمایه گذاری در فیات ارائه کرد.

با تمرکز بر پول فیات به طور کلی، یک تاجر موفق به دنبال کنندگان خود توصیه های مهمی در مورد سرمایه گذاری در فیات می دهد. خلاصه از آنها خواست که این کار را نکنند. او توصیه خود را به یک ارز فیات خاص محدود نکرد، در عوض، می‌گوید از همه انواع ارزهای فیات دوری کنید.

مطالب مرتبط | 74 درصد از دارندگان بیت کوین با قیمت های فعلی سود خود را حفظ می کنند

«از پول های فیات دوری کنید. سالیناس گفت خواه دلار باشد، یورو یا ین – همه چیز یکسان است. «این پول جعلی است که از دروغ های کاغذی ساخته شده است. بانک‌های مرکزی بیش از هر زمان دیگری در حال تولید هستند.»

سپس سالیناس جایگزینی برای فیات ارائه می دهد. بیت کوین این میلیاردر به سرمایه گذاران توصیه کرد که به جای فیات بیت کوین بخرند.

نمودار قیمت بیت کوین از TradingView.com

BTC settles above $50K | Source: BTCUSD on TradingView.com

دولت پول شما را می دزدد

در دیگری توییت، میلیاردر موضع خود را در مورد پول فیات تکرار می کند. این بار، مقایسه قیمت اشیا در سال 2020 با 90 سال پیش. این بحث در بحث‌های تورمی و میزان کاهش قدرت خرید در قرن گذشته بسیار خوب بوده است، و سالیناس با استفاده از دو تصویر مقایسه قدرت خرید 20 دلار در دو قرن مختلف، این موضوع را در چشم‌انداز قرار می‌دهد.

این توییت به پیروان هشدار داد که تورم ابزاری برای دولت برای ترساندن و کنترل توده‌ها و همچنین سرقت پول آنها از طریق مالیات است.

مطالب مرتبط | بر اساس اعداد: در اینجا مقدار بیت کوین مایکل سیلر نگهداری می شود

بانک‌های مرکزی و دولت‌ها از تورم استفاده می‌کنند تا قدرت خرید شما را بدزدند و شما را در جایی که می‌خواهند نگه دارند… ترسیده، کنترل‌شده، ساکت و بدون آزادی، برنامه‌های شما را تنظیم می‌کنند، مقرراتی برای شما وضع می‌کنند و پول شما را از طریق «مالیات» نگه می‌دارند. “

او توییت را با هشتگ بیت کوین امضا می کند که به دارایی دیجیتال به عنوان راه حل این مشکل اشاره می کند.

سالیناس از سال 2013 که اولین بیت کوین خود را خریده بود همیشه یک گاو بیت کوین بوده است. در سال 2018، او از آن به عنوان یکی از بهترین سرمایه گذاری های خود یاد کرد و در یک نقطه گفت که 10 درصد از ثروت خود را در این ارز دیجیتال در اختیار دارد.

الکترا، یک زنجیره خرده فروشی مکزیکی متعلق به سالیناس، اخیراً اولین کسی بود که پرداخت بیت کوین را در مکزیک پذیرفت.

Featured image from Cointribune, chart from TradingView.com



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر